آمریکا از مواضع صریح رهبر انقلاب عصبانی است

 جواد کریمی قدوسی به صادر نشدن روادید برای رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان تا این لحظه به منظور شرکت در هفتاد و چهارمین مجمع عمومی سازمان ملل متحد اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر کار به جایی رسیده است که آمریکایی‌ها، نمی‌خواهند برای رئیس جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان ویزا به جهت شرکت در مجمع سازمان ملل صادر کنند و اگر این مسئله در عمل هم صحت داشته باشد؛ قطعا ضربه هولناکی به خود سازمان ملل است.

تن دادن به مذاکره باعث وقیح‌تر شدن آمریکایی‌ها می‌شود

اخبار سیاسی- وی در ادامه افزود: عدم صدور روادید برای هئیت دیپلماتیک کشورمان نشانگر این مسئله مهم است که آمریکایی‌ها زمانی مقر سازمان ملل را قبول دارند که دعوت شدگان در مجمع عمومی به خواست خودشان عمل کنند و همان‌گونه که رهبری انقلاب فرموده‌اند؛ اگر ایران به مذاکره تن بدهد؛ دقیقا ایران باید هرچه که آمریکایی‌ها خواستند به خواسته آنها عمل کنند.

مواضع صریح رهبری و عزم راسخ ملت ایران باعث عصبانیت آمریکا شده است

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس تصریح کرد: وقتی که تاکنون روادید برای هئیت دیپلماتیک کشورمان صادر نشده است؛ قطعا این مسئله بخاطر مواضع قاطع رهبری معظم انقلاب و ملت بزرگ ایران است؛ معتقدم که مواضع صریح رهبری و عزم راسخ ملت ایران باعث عصبانیت آمریکا شده است که هر روز در یک وضعیت غیر متعادل و بدون برنامه موضع‌گیری می‌کند.

آمریکایی‌ها دچار یک سردرگمی شده‌اند

نماینده مردم مشهد به فرمایشات رهبری در رابطه با رفتار آمریکایی‌ها که فرموده‌ا‌ند؛ اینها دچار یک آشفتگی و پریشان خاطری شده‌اند، اشاره و اظهار کرد: رهبری انقلاب فرموده‌اند؛ که آمریکایی‌ها دچار یک سردرگمی شده‌اند و در این روزهای اخیر همه نظاره‌گر شدت گرفتن این رفتار آمریکایی‌ها هستیم.

هیچ منطق دیپلماتیکی عدم صدور ویزا برای مسئولان کشورمان را پذیرا نمی‌باشد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه افزود: در حال حاضر هم که آمریکایی‌ها در بحث حضور رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان در سازمان ملل روادید آنها را صادر نکرده‌اند؛ هیچ عرف و منطق دیپلماتیکی پذیرای این موضوع از سوی آمریکایی‌ها نیستند.

عقل آمریکایی‌های زائل شده است و نیاز به مشاوره دارند

کریمی قدوسی تصریح کرد: عدم صدور روادید برای هئیت دیپلماتیک کشورمان گویای این است که عقل آمریکایی‌های هم سلب شده است و حتی قدرت تشخیص منافع خود را هم ندارند؛ که به نظر بنده این‌ها نیاز به مشاوره دارند؛ اگرچه زیربار این‌گونه نسخه‌ها نمی‌روند؛ چرا که آمریکایی‌ها خود را ابر قدرت می‌دانند، اما واقعیت چیز دیگری است.

کدخدا خواندن آمریکا کار را به عدم صدور ویزا کشاند

وی در پایان تاکید کرد: نباید آمریکایی ها را کرنش کرد و انها را کدخدا دانست؛ قطعا این خوی استکباری آنها کار را به عدم صدور ویزا می‌رساند.