نشست ۴جانبه ضدایرانی در آمریکا با شرکت مقامات عربی و صهیونیستی

پایگاه خبری فلسطین‌الیوم در مطلبی نوشت که قرار است نشست چهارجانبه‌ای در آمریکا تحت عنوان نشست متحدان ضدایران شامل دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و رژیم‌های آل‌خلیفه و آل‌سعود برگزار شود.

اخبار سیاسی- بنابر اعلام منابع مطلع، انتظار می‌رود که مایک پامپئو وزیر خارجه آمریکا در این نشست سخنرانی کند. علاوه بر وی، مسئولان ارشد آمریکایی و تعدادی از فعالان ضدایرانی نیز در این نشست حاضر خواهند بود. آمریکا و رژیم صهیونیستی تلاش دارند تعدادی از رهبران کشورهای مختلف را نیز به این نشست دعوت کنند.

این نشست قرار است مناقشات مربوط به محیط سیاسی و اقتصادی ایران از زمان خروج آمریکا از برجام را بررسی و نحوه تعامل آمریکا و متحدانش در خصوص آنچه را تحریکات ایران در منطقه خوانده شده بررسی کند.

ثامر السبهان وزیر مشاور در امور کشورهای حاشیه خلیج فارس عربستان و عبدالله بن راشد بن عبدالله آل‌خلیفه سفیر بحرین در آمریکا از شرکت کنندگان در این نشست خواهند بود.

از سوی رژیم صهیونیستی نیز ران ریرمر سفیر اسرائیل در آمریکا در این نشست حضور پیدا خواهد کرد. سگال ماندلکیر قائم‌مقام وزارت خزانه‌داری آمریکا در امور مالی تروریسم نیز از جمله شرکت کنندگان در این نشست خواهد بود.