رضایی: حضور مردم در مراسم ۱۳ آبان در آینده اقتصاد کشور موثر است

محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه اولین جلسه برنامه‌ریزی مراسم یوم الله ۱۳ آبان که صبح امروز(یکشنبه) در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مذاکره‌ای بین ما و آمریکا در هیچ سطحی نخواهد بود. یعنی نه تنها در سطوح بالا بلکه در سطوح پایین مقامات سیاسی ایران هم هیچ مذاکره‌ای با آمریکایی‌ها نداریم.

اخبار سیاسی- وی در رابطه با تاثیر حضور مردم در مراسم روز ۱۳ آبان عنوان کرد: امسال سال بسیار مهمی است و حضور ملت ایران در ۱۳ آبان می‌تواند در نتیجه گیری در مقابل ظلم و ستم‌ و تحریم های نامشروع آمریکا موثر باشد و به تحریم کنندگان نشان دهد این تحریم‌ها هیچ خاصیتی در ادامه راه انقلاب و شهدا نداشته و آنها را به عقب‌نشینی وادار سازد.

رضایی با بیان اینکه ترامپ اعلام کرده ما سختی را بر مردم ایران آنقدر زیاد می‌کنیم که در خیابان‌ها بریزند و علیه خود و نظام‌شان شعار بدهند، گفت: حضور میلیونی مردم می‌تواند این شعارها را با شکست مواجه کند و بدون شک در آینده اقتصاد کشور مهم است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان در بازگشایی راه‌های تجاری ما در دنیا موثر است گفت: بسیاری از کشورها در دنیا منتظر هستند ببینند بالاخره آمریکا موفق می‌شود یا جمهوری اسلامی ایران. آنها برای تجارت با ما دست نگه داشتند و حضور مردم در ۱۳ آبان می‌تواند به بسیاری از دولت‌ها و ملت‌ها نشان دهد که ملت ایران پیروز است و بدون شک راه‌های اقتصادی بیشتر می‌شود و تجارت ما توسعه بیشتری پیدا می‌کند و فشارهای اقتصادی از روی دوش مردم برداشته خواهد شد.