حضور بیگانگان باعث ناامنی منطقه است

علی اسدی‌کرم نماینده مردم شهربابک در مجلس در نطق میان دستور امروز دوشنبه (15 مهر98) پارلمان اظهارداشت: ملت شریف ایران با وحدت و یکپارچگی خود در کنار مسؤولان نظام توانسته‌اند بار حداکثری جنگ اقتصادی استکبار جهانی و هم‌پیمانانش را به شکست بکشانند و اکنون نظام جمهوری اسلامی دست برتر را در منطقه و بین‌الملل دارد و هرچه که زمان به جلوتر می‌رود کشورهای منطقه که نوکری آمریکا را می‌کنند متوجه می‌شوند که تکیه بر بیگانگان اشتباهی بزرگ است که تاکنون انجام داده‌اند و حضور بیگانگان در منطقه افزایش بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه است.

اخبار سیاسی- وی افزود: منابع منطقه به غارت می‌رود و نا امنی و بی‌ثباتی افزایش پیدا می‌کند و باید کشورهای منطقه به این آگاهی و درک برسند که با کمک هم مشکلات منطقه را حل و فصل نمایند و به امید آن روزی که این امر تحقق پیدا کند.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: از نیروی انتظامی شهر بابک که زحمات زیادی در این شهرستان متحمل می‌شوند و امنیت را فراهم می‌کنند تشکر می‌کنم.

اسدی کرم تصریح کرد: شهرستان شهر بابک به عنوان بهشت معادن کشور در دل خود گنجینه‌‌های خدادادی نهفته اعم از معادن طبیعی، معادن مس، فیروزه، سیلیس و پیشینه تاریخی 12 هزار ساله در کنار نیروی انسانی عظیم تحصیلکرده که پرداختن به آن می‌تواند گره‌گشای مسائل اقتصادی کشور در این دوران سخت اقتصادی باشد گنجینه‌ای که می‌تواند معضل بیکاری کشور را به رقم بسزایی کاهش دهد.

وی افزود: من به عنوان خدمتگذار مردم شهر بابک در مجلس از حمایت بی‌دریغ مردم در راستای تحقق شعار سال با استفاده حداکثری از تمام ظرفیت‌های شهرستان در سایر حوزه‌ها موفقیت‌های شاخصی را به دست آورده‌ایم و از همت و تلاش مردم و مسؤولان کمال قدردانی را دارم.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی به وزیر صنعت، معدن و تجارت نسبت به توسعه و حمایت معادن این شهرستان تذکر داد و اضافه کرد: به وزیر کشور تذکر می‌دهم که اختلافات مرزی این شهرستان با استان‌های مجاور را برطرف نماید.

وی با بیان اینکه به وزیر جهاد متذکر می‌شوم که کشتارگاه مرغ از مشکلات عمده این شهرستان می‌باشد و انتظار اعطای تسهیلات به کشاورزان منطقه را دارم، اظهارداشت: وزیر راه و شهرسازی جاده شهرستان شهر بابک به شهرستان خاتم مشکلات زیادی را ایجاد کرده، تلاش کنید این مشکل پس از سالها برطرف شود.

اسدی‌کرم ضمن تذکر به وزیر نفت از آنجایی که استان کرمان از گازکشی نسبت به بقیه شهرها و روستاهای این شهرستان متأسفانه گازکشی در این روستاها صورت نپذیرفته است، خطاب به مدیرعامل آبفای کشور گفت: مساعدتی در خصوص رساندن آب شرب به حوزه انتخابیه اینجانب صورت دهند.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی در پایان طی تذکری به وزیر بهداشت بابت کمبود شدید پزشک و خدمات پزشکی در حوزه انتخابیه خود، اضافه کرد: از وزیر آموزش و پرورش می‌خواهم که رتبه‌بندی فرهنگیان را در اولویت قرار داده و بیمه تکمیلی آنها را مورد توجه و اقدام نماید.