تذکر ۸۱ نماینده به روحانی درباره هپکو و آذرآب

 تذکرات کتبی نمایندگان به رئیس جمهور و مسئولان اجرایی در جلسه علنی امروز(دوشنبه پانزدهم مهر) از سوی هیئت رئیسه مجلس قرائت شد.

 اخبار سیاسی- سیدمهدی مقدسی نماینده مردم اراک به اتفاق 85 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در تعیین سهامدار با اهلیت مالی، فنی و مدیریتی برای شرکت‌های آذرآب و هپکو به منظور بازگشت رونق گذشته و برخورد با تخلفات صورت گرفته شدند.

**تذکر ناهید تاج‌الدین نماینده اصفهان به اتفاق 26 نماینده به رئیس‌جمهور درباره الزام دستگاه‌های اجرای قوانین در خصوص پرداخت فوق‌العاده ایثارگری به فرزندان شاهد، جانبازان و ایثارگران.

**تذکر هاجر چنارانی نماینده نیشابور به وزیر آموزش و پرورش ؛زمستان در پیش است از هم اکنون به فکر امکان گرمایشی استاندارد برای مدارس باشید.

**تذکر سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان به وزرای امور اقتصاد و دارایی و صنعت و معدن ؛ خروج حدود یک و نیم میلیون دلار ارز از کشور برای وا ردات مربا و ژله در این شرایط اقتصادی چه دلیلی دارد؟

**تذکر نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب و محسن علیجانی زمانی نمایندگان ارومیه و تهران به وزیر راه و شهرسازی؛ لزوم رفع مشکل متقاضیان مسکن.

**تذکر نادر قاضی‌پور نماینده ارومیه به وزیر دادگستری؛تعیین تکلیف کارکنان و قضات شوراهای حل اختلاف.