رضایی: ایران به تجاوزگری آمریکا پاسخ داد و آنها نتوانستند هیچ‌ غلطی بکنند
محسن رضایی  امروز دوشنبه ۲۰ آبان در همایش ملی حکمرانی اسلامی که در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: چه کسی فکر می‌کرد موشک ما بتواند پهپاد مدرن آمریکا را بر فراز خلیج فارس سرنگون کند و چه کسی فکر می‌کرد در برابر این اقدام ما، آمریکا هم هیچ‌غلطی نتواند بکند؟

اخبار سیاسی-دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: اولین بار در تاریخ آمریکاست که یک کشور در برابر تجاوزگری آمریکا یک سیلی محکم به گوش آنها می‌زند و آنها هم هیچ کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی تصریح کرد: پیشرفت‌هایی که در حوزه نظامی و امنیتی داشته‌ایم به دلیل داشتن الگوی موفق و خوب حکمرانی بوده است که اگر این مدل را در حوزه اقتصاد و فرهنگ تسری دهیم، مشکلات در سایر بخش‌ها حل شده و کشور توسعه می‌یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ما باید در کشور یک مدل واحد حکمرانی داشته باشیم تا در همه زمینه‌ها مانند بخش دفاعی رشد کنیم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: تجربه نشان داده که لیبرالیسم غربی توان انسجام بخشیدن به مردم را ندارد و پیشرفت و تعالی بشر را تضمین کند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه حکمرانی مناسب مدنظر ما در کشور ایجاد منظومه‌ای برای تعالی بشر و پیشرفت کشور است گفت: مشکل ما در منظومه حکمرانی کشور به وجود برخی مشکلات در حوزه مدیریت بازمی‌گردد.

رضایی خاطرنشان کرد: مشکل ما وجود چند الگوی حکمرانی در کشور است که باید آن را واحد کنیم تا کشور توسعه یابد.