به دنبال ایجاد رقابت انتخاباتی مطلوب هستیم

 احمدعلی موهبتی، استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آخرین برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری  یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: انتخابات یک روند و دستورالعمل مشخصی دارد که این روند در همه استان‌های کشور در حال انجام است، همچنین  زیرساخت انتخابات مستلزم مواردی از جمله الکترونیکی شدن انتخابات  است که برخی استان‌ها  از آن برخوردار و  در برخی نقاط ضعیف است.

اخبار سیاسی- او با بیان اینکه باید شرایط را طوری فراهم کنیم که رقابت انتخاباتی مطلوب باشد، تصریح کرد: در انتخابات نگاهمان باید به همه کاندیدا‌ها واحد باشد، در سیستان و بلوچستان به صورت موقت  تنها نگرانی ما وجود ضعف‌های مخابراتی، اینترنتی و تجهیزات است که امیدواریم تا آغاز برگزاری انتخابات این موضوع حل شود.

موهبتی با بیان اینکه استان سیستان و بلوچستان در الکترونیکی شدن انتخابات دچار ضعف  است، گفت: استان سیستان و بلوچستان  در موارد دیگر برای برگزاری انتخابات هیچ  مشکلی  ندارد.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بحث تأیید صلاحیت‌ها قانون مشخصی وجود دارد که بخشی از آن مربوط به هیئت اجرایی و استعلام از مراجع چهارگانه بوده و وظیفه ما اجرای صحیح آن است و  اگر قانون تأکید دارد کاندیدایی باید رد صلاحیت شود، باید آن کار انجام بگیرد.