روحانی: من هم مثل مردم صبح جمعه دیدم که قیمت بنزین تغییر کرده است

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور عصر امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری استان آذربایجان شرقی با قدردانی از حضور همیشگی مردم در صحنه و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب اسلامی در برابر توطئه های دشمنان، تاکید کرد: حضور همیشگی مردم در صحنه که روزهای گذشته نمونه روشن آن را در شهرهای مختلف کشور دیدیم، دنیا را تکان می دهد و در برابر عظمت و بزرگی این مردم ما هرچقدر خدمت کنیم ناچیز است.

اخبار سیاسی- روحانی با اشاره به اینکه توسعه شبکه راه آهن موجب تحول در کشور می شود،‌ در ادامه اظهار داشت: در دولت یازدهم و دوازدهم علاوه بر مذاکرات برجام کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

رئیس‌جمهور تسلیم‌ناپذیری ملت ایران را یک افتخار بزرگ خواند و در ادامه با قدردانی از ایفای نقش ارزشمند بسیج در کشور تصریح کرد: فرهنگ بسیجی یعنی انجام کار و خدمت داوطلبانه. 

وی تصریح کرد: من این طرح را از حدود یک ماه تا 40 روز پیش به طول کامل به وزیر کشور و شورای امنیت کشور واگذار کردم.

روحانی خاطرنشان کرد: به آنها مصوبه شورای هماهنگی سران قوا را نشان دادم و اعلام کردم این مصوبه امضا شده و تصویب شده است.

رئیس جمهور گفت: به وزیر کشور و شورای امنیت کشور اعلام کردم که اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین را با صداوسیما، تبلیغات و برنامه‌ریزی هماهنگ کنید و به من هم زمان آن را نگویید و هر زمانی که شورای امنیت کشور وقت و زمان مناسب را برای اجرای آن دید آن را اجرایی کند.

وی تصریح کرد: شبی که سهمیه‌بندی بنزین اجرا شد من خودم هم اطلاع نداشتم و نمی‌دانستم که اجرای این طرح این هفته است یا هفته آینده؛ چرا که به شورای امنیت کشور گفته بودم که زمان آن را به من هم حتی نگویید، چرا که به آنها گفته بودم در صداوسیما کارهای تبلیغاتی اجرای این طرح را انجام دهید و هر شبی که مناسب بود آن را اجرایی کند.

روحانی گفت: من هم مثل همه مردم ایران مطلع شدم که صبح جمعه قیمت بنزین تغییر کرده است چرا که من هم این طرح را به شورای امنیت واگذار کرده بودم و به آنها گفته بودم که زمانش را به من نگویید چرا که این مصوبه در جلسه سران قوا مصوب شده است.