مردم به «صاحبان پول های کثیف» که سابقه و عملکردشان مشخص است رای ندهند

در چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دکتر محمد فروزان، یکی از نامزدهای جوان حوزه انتخابیه قائمشهر ، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ با حضور در فرمانداری شهرستان قائمشهر، رسما وارد عرصه رقابت های انتخاباتی شد.

اخبار سیاسی- در این حضور که همراهان زیادی از اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان دکتر محمد فروزان را در محل ثبت نام همراهی می کردند، پس از اتمام فرآیند ثبت نام؛ اهداف، برنامه ها و چشم اندازهای انتخاباتی از سوی ایشان تشریح گردید.

وی در پاسخ به اولین سوال که «مهمترین پیام شما از ثبت نام و اعلام حضور رسمی در انتخابات چیست؟» ابراز داشت: بنده به عنوان یک نامزد انتخاباتی از مردم عزیز و شریف و هوشیارمان خواهش می کنم، تمنا می کنم در انتخاب خود دقت کنند و به «صاحبان پول های کثیف» که سابقه و عملکردشان مشخص و مبرهن است رای ندهند. این دسته از افراد با پول های هنگفت و کثیف خود و بدون کمترین تعهد و دلسوزی تنها و تنها و تنها درصدد منافع خود هستند. لذا این مردم هستند که با انتخاب صحیح و هوشمند خود پیشرفت کشور را تضمین می کنند. بنده به عنوان یک جوان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب که اعتماد به جوانان است، خود را موظف به حضوری سازنده در این عرصه دیدم.

وی در ادامه ضمن تقاضا از همه مسئولین نظارتی به ویژه شورای نگهبان در نظارت هرچه دقیق تر و سختگیرانه تر بر روند فعالیت های مالی و اقتصادی نامزدهای انتخاباتی افزود: بنده از همینجا از اعضای محترم شورای نگهبان و دیگر مسئولین بزرگوار نظارتی این خواسته و تقاضا را دارم که با نظارت گسترده تر مانع ورود پول های کثیف در انتخابات شوند. ورود چنین افرادی به مجلس، خانه ملت را کانون بی ثباتی، عدم تخصص، فقدان دردمندی و عدم توجه و دلسوزی برای مردم خواهد کرد. به عبارتی دیگر، تشکیل یک مجلس قوی و کارآمد با رویکرد انقلابی نیازمند شفافیت، فساد ستیزی و صداقت تک تک نامزدهای انتخاباتی است که با پول های کثیف وارد مجلس نشوند.

کاندیدای جوان انتخابات مجلس در پاسخ به این سوال که «مهمترین دغدغه حوزه انتخابیه شما شامل چه مسئله یا مسائلی است؟» تصریح کرد: مسائل و مشکلات موجود در حوزه انتخابیه ما بسیار زیاد است ولی بنده به جرات می گویم مسئله «بیکاری» جوانان بزرگترین درد این منطقه است. شما امروز در هر خانه ای حداقل یک جوان تحصیلکرده و بیکار را پیدا می کنید. در حالی که حوزه انتخابیه ما سرشار از ظرفیت ها و استعدادهاست. حال سوال من این است چرا باید بیکاری آن هم در این دیار سراسر استعداد و ظرفیت و در این سطح وسیع وجود داشته باشد؟! بنده مطمئنم با اتخاذ مجموعه تدابیر سنجیده و برنامه ریزی های دقیق می توانیم بخش مهمی از اشتغال جوانان را حل و فصل کنیم.

وی در ادامه مسئله بیکاری جوانان را «دردی غم انگیز» توصیف نمود که ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی را سبب شده است و اذعان داشت: شما ببینید؛ امروز معضلات بزرگ اجتماعی همچون طلاق، اعتیاد جوانان، بزهکاری های اجتماعی، روابط نامشروع و ده ها معضل دیگر مستقیما با مسئله بیکاری جوانان ارتباط دارد. سوال دیگر بنده این است که اگر جوانی دارای شغل شرافتمندانه ای باشد، آیا ممکن است به سمت و سوی چنین خلاف ها و بزهکاری هایی سوق یابد؟! یقینا با ایجاد اشتغال برای جوانان بسیاری از این معضلات نیز خود به خود کمرنگ خواهد شد.

دکتر محمد فروزان در پایان و در پاسخ به این سوال که برای این انتخابات تا چه میزان هزینه کرده اید، خاطرنشان کرد: بنده معتقدم که به فضل خدا بدون اعتنا به پول های کثیف و به جای آن تاکید بر ارائه برنامه های دقیق و هدفمند، تکیه بر توانمندی و خلاقیت و اراده جوانان و دلسوزی و صدالبته با هوشیاری و حسن انتخاب مردم برای مردم این شهر و دیار، یک گفتمان نوین و جریان جدیدی را در انتخابات مجلس برای جوانان و دیگر افراد شایسته ای که توانایی اجرایی و علمی فراوانی دارند فراهم و مهیا کنیم.

به نظر می رسد با توجه به استقبال چشمگیر جوانان از دکتر محمد فروزان، ایشان به عنوان پدیده انتخابات مجلس یازدهم به شمار می رود.