حضور رئیس قوه قضائیه در دانشگاه،دانشجویان را نسبت به مسؤولان امیدوارتر کرد

 امین نوریان نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به ارزیابی کلی از جلسه روز گذشته رئیس قوه قضاییه در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو، اظهار کرد: اینکه یک نفر از سران قوا در دانشگاه تهران حضور پیدا کند و در فضای دانشگاهی به سئوالات دانشجویان پاسخ دهد یک اقدام ارزنده و مثبتی بود.

اخبار سیاسی- وی ادامه داد: سال گذشته رئیس جمهور در دانشگاه تهران در شرایطی حضور پیدا کرد که در فضای تشریفاتی و رسمی و به دور از تریبون دانشجویی بود؛ اما اینکه رئیس قوه قضاییه تا این حد مردمی و دانشجویی در این فضا حضور پیدا کرد، جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با مثبت ارزیابی کردن جلسه روز گذشته رئیس قوه قضاییه با دانشجویان، گفت: نشست دیروز بسیار خوب بود و دانشجویان را نسبت به مسئولان نظام امیدوارتر کرد.

نماینده جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران با اشاره به انتشار برخی اخبار و شایعه پراکنی در حاشیه جلسه، تصریح کرد: اگرچه بازرسی‌هایی صورت گرفت، اما این را نمی‌توان مصداقی برای امنیتی بودن فضای دانشگاه دانست و در حدی که نیاز بود اقدامات امنیتی طبق پروتکل سران قوا صورت می‌گرفت و لطمه‌ای هم به برگزاری کلاس‌های درس وارد نکرد.

نوریان درباره میزان رضایت دانشجویان از پاسخ‌های رئیس قوه قضاییه گفت: رئیس قوه قضاییه به سوالات مصداقی دانشجویان پاسخ کامل دادند و این پاسخ‌ها نیز تقریبا قانع کننده بود. حتی به فردی که روز گذشته صحبت‌هایی انتقادات تندی را مطرح کرد، رئیس قوه قضاییه پاسخ خوبی داد که مورد رضایت و تشویق حضار در جلسه قرار گرفتند.

وی با اشاره به نقطه قوت برگزاری جلسه روز گذشته رئیس قوه قضاییه با دانشجویان، افزود: همه تشکل‌ها در کنار هم این جلسه را برگزار کردند و تریبون‌های دانشجویی داده شد و باعث بیان اظهارنظر آن‌ها گردید و همچنین اصناف نیز فرصت اظهار نظر پیدا کردند.