یوم الله ۹ دی عامل شکست فتنه استکباری صهیونیستی بود

 نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با اشاره جزییات برگزاری مراسم یوم الله 9 دی گفت: یوم الله نهم دی ۱۳۸۸ عامل شکست فتنه استکباری صهیونیستی بود که سال‌ها قبل توسط دشمن طراحی شده بود و خلق این حماسه عامل شکست آن فتنه و چراغ راهی برای سال‌های بعد از ۸۸ شد.

اخبار سیاسی- او افزود: در سال ۹۸ هم شاهد استمرار همان بصیرت، ولایت مداری و پیوند ناگسستنی مردم با نظام دینی و ولایت فقیه بودیم با این تفاوت که در سال ۸۸ یک ادعای دروغ تحت عنوان تقلب در انتخابات، سوژه آغاز فتنه با حمایت آمریکا، صهیونیست‌ها و نااهلان داخلی در کشورمان شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد: اگر امروز به دستاورد‌های یوم الله نهم دی افتخار می‌کنیم، نباید این را فراموش کنیم که فتنه ۸۸ نزدیک به ۸ ماه طول کشید و از شعار "نه غزه، نه لبنان" آغاز شد و تا آتش زدن خیمه‌ها و پرچم‌های عزاداری ادامه پیدا کرد.

لطفی گفت: امسال همزمان در بیش از هزار شهر و شهرستان در روز دوشنبه نهم دی شاهد برگزار تجمع‌ و راهپیمایی خواهیم بود؛ این مراسم‌ها برمبنای قطعنامه و سخنرانی پیش خواهد رفت. همچنین در تهران مراسم راهپیمایی ۹ دی، از میدان شهدا آغاز و تا میدان امام حسین (ع) ادامه داد.