اصلاح طلبان در هیچ دوره‌ای خاصیتی از خود نشان نداده‌اند

 محمدکاظم انبارلویی عضو حزب موتلفه اسلامی در واکنش به مطرح شدن مباحثی مانند عبور از روحانی و عدم داشتن اختیارات لازم رئیس‌جمهور توسط اصلاح طلبان، اظهار کرد: اصلاح طلبان بیشتر به یک کاسب سیاسی شبیه‌اند تا یک جریان سیاسی.

اخبار سیاسی- فعال سیاسی اصولگرا با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان دردشان خدمت به مردم نیست، گفت: اصلاح طلبان دردشان قدرت است و در دولت کنونی نقش تعیین کننده دارند. آنها در شعارها و تمایل به گفت‌وگو با غرب شکست خورده‌اند، اما شکست را نمی‌پذیرند. به طور کلی اصلاح طلبان سیاستمدار ایام فتح هستند و نه ایام شکست؛ در حالی که یک سیاستمدار جوهره خود را در ناکامی‌ها نشان می‌دهد.

انبارلویی تاکید کرد: اصلاح‌طلبان باید بپذیرند که کارنامه قابل‌قبولی از خود به جای نگذاشته‌اند؛ آنها سو سیاست «کی بود کی بود من نبودم» را در پیش گرفته‌اند.

او تصریح کرد: دولت کنونی اختیارات کامل داشته است و رهبری و مجلس هم از آن حمایت کرده‌اند؛ با این وجود دولت به اهداف خود نرسیده است. دولت تصور می‌کرد که از طریق گفت‌وگو با غرب می‌تواند روابط جمهوری اسلامی با غرب را عادی‌سازی کند اما با همه امتیازاتی که به غرب دادند، اکنون متوجه شده‌اند که غرب حریص‌تر از آن چیزی است که تصور می‌کردند.

 عضو حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه ما تعهدات را یکطرفه در برجام انجام دادیم، گفت: در طرف دیگر که غربی‌ها بودند نه‌تنها هیچ اقدامی نکردند بلکه به تحریم‌های خود افزودند. از این سو ما نباید در شعور سیاسی مردم تردید کنیم، برخی از سیاستمداران اصلاح طلب به شعور سیاسی مردم اهانت می‌کنند، اما مردم می‌فهمند.

فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: مردم مطالباتی از دولت و مجلس کنونی داشتند و علاوه بر آن خود دولت و مجلس هم ادعاهایی داشتند که هیچ یک از آن ادعاها را نتوانستند جامه عمل بپوشانند؛ بنابراین اصلاح طلبان خاصیتی در سپهر سیاسی از خود نشان نداده‌اند، چه در این دوره و چه در ادوار گذشته قبلی که در مسند قدرت بودند.

او ادامه داد: معتقدم ملت ایران در آستانه یک تصمیم‌سازی بزرگ است که ریل سیاست را به جریان دیگر بسپارد، جریانی که کارنامه خود را در خدمت به محروم‌ترین اقشار مردم اثبات کرده‌اند و توانایی برخورد با زیاده طلبی آمریکا را دارد و با راهبرد مقاومت در داخل و استقامت در خارج می‌تواند ملت را به آرمان‌های خودش برساند و پاسخگوی مطالبات معیشتی مردم را با اقتصاد مقاومتی باشد.