اتحاد مقاومت بین الملل بشریت را از شر آمریکا نجات می دهد

آیت الله شیخ عیسی قاسم امشب و در «اجتماع بین المللی رهروان حاج قاسم» که با حضور اقشار مختلف مردم قم و جوانان 120 ملیت جهان در مصلای قدس قم برگزار شد با نعمت و فضل خواندن جهاد در راه خدا گفت: شهیدان اخیر ما یعنی حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس از جمله افرادی بودند که آیات جهاد فی سبیل الله را خواندند و با روح و قلبی آگاه آن را دریافت کردند.

اخبار سیاسی - وی افزود: جهان باید بداند که آمریکا به عنوان عامل بسیاری از جنایت ها در سطح جهان و به ویژه ترور شهدای اخیر مقاومت، دولتی است که بر پایه تجاوز بنا شده و در صدد است تا با همه ادیان الهی، اخلاق و ارزش ها مبارزه کند و آنان را هدف سیاست های شوم خود قرار دهد.

رهبر شیعیان بحرین همچنین اضافه کرد: آمریکا به دنبال آن است تا معبود یگانه بر روی زمین شناخته شود، در حالی که آمریکا شیطان اکبر است.

وی تصریح کرد: اگر مقاومت در برابر تروریسم بین المللی و بویژه آمریکا و صهیونیسم از بین برود، آن گاه فساد زمین را در بر می گیرد که اگر چنین شود، قطعا حیات بشریت در معرض نابودی قرار می گیرد.

آیت الله عیسی قاسم در ادامه آمریکا را منبع شر عظیم و همچنین منبع حیوانیت و وحشی گری معرفی کرد و گفت: هرجا استکبار باشد، مقاومت و مجاهدت هم وجود دارد، چراکه این اسلام است که روح مقاومت را در انسان ها إحیا می کند و پرورش می دهد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: وقتی می گوییم آمریکا باید سقوط کند، یعنی فساد آمریکایی و تخریب و گمراهی و الحاد آن باید از بین برود، چراکه سیاست های آمریکا به دنبال آن است تا همه هسته های خیرخواهی در سراسر زمین با ابزارهایی مانند ترساندن ملت ها و دولت ها و همچنین غارت ثروت مردم به آتش کشیده شود.

رهبر شیعیان بحرین افزود: در حالی که دین اسلام ما را به دوری از ذلت فرا می خوانَد و فریاد «هیهات منّا الذّله» سر می دهد، آمریکا می خواهد تا امر به معروف، نهی از منکر، جهاد و مقاومت نباشد تا بتواند روح شیطانی خبیث خود را به همگان دیکته کند.

وی تصریح کرد: ما به عنوان امت جهاد و مقاومت این غرور آمریکایی را می شکنیم و از بین می بریم.

شیخ عیسی قاسم در پایان سخنان خود با اشاره به ترورهای وحشیانه سران مقاومت مانند شهیدان سلیمانی، ابومهدی و عماد مغنیه توسط  آمریکا و رژیم صهیونیستی بیان کرد: همه امت اسلام باید از این بزرگواران روح فداکاری و ثابت قدمی را فرا گیرند و البته بر جوانان غیور مقاومت است که راه این عزیزان را ادامه دهند تا دشمن، تاوان ترورهای بُزدلانه خود را بدهد.