حاج قاسم سلیمانی تکیه‌گاهی برای مردم و مسئولین کشور بود

 اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور ظهر امروز (سه‌شنبه) در جریان سفر به استان کرمان برای وداع با پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، در دیدار با خانواده این سردار بزرگ اسلام، ضمن تسلیت و آرزوی صبر برای خانواده و نزدیکان این شهید اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی اتفاقی بسیار بزرگ بود و حضور پرشور و گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر این سردار بزرگ نیز بیانگر عظمت این اتفاق است.

اخبار سیاسی- معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه حاج قاسم لیاقت چنین شهادتی را داشت، افزود: حاج قاسم سلیمانی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید و این شهادت حق و لیاقت او بود.

جهانگیری حاج قاسم سلیمانی را برادری بسیار عزیز و پشتوانه و تکیه گاهی برای مردم و مسئولین کشور توصیف کرد و گفت: خداوند مهر و محبت حاج قاسم را در دل مردم ایران و کشورهای منطقه قرار داده بود و مردم نیز قدردان خدمات او هستند چرا که می دیدند که حاج قاسم با اخلاص تمام زندگی خود را وقف خدمت و دفاع از مردم، نظام و کشور کرده است.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در دوران حیات خود در حل بسیاری از مشکلات کشور راهگشا بود تصریح کرد: شهادت او نیز بسیاری از مشکلات و گره‌های کشور را گشود و گویی که خداوند همه عنایات خود را در وجود این سردار قرار داده بود.

در این دیدار خانواده حاج قاسم سلیمانی از حضور معاون اول رییس جمهور در مراسم تشییع و تدفین قدردانی کردند و همسر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نیز با بیان اینکه شهادت آرزوی دیرینه حاج قاسم بود گفت: حاج قاسم سلیمانی علاوه بر بعد نظامی، انسانی بسیار مهربان و عاطفی بود.