بادامچیان: گفتمان مجلس آینده، انقلابی گری و کارآمدی است

 اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه امروز یکشنبه در پایان نشست دبیران حزب اظهار کرد: تشییع میلیونی شهدای ترور در تهران، اهواز، مشهد، کرمان، نجف و کربلا و کاظمین و … دیگر نقاط جهان حکایت از یک خیزش انقلابی علیه تجاوزات آمریکا در منطقه و جهان دارد.

اخبار سیاسیاو با اشاره به مواضع رییس جمهور آمریکا در قبل و بعد از حمله انتقام‌جویانه ایران به عین‌الاسد تأکید کرد: ابهت آمریکا فرو ریخته است. ضربات موشکی سپاه به عین‌الاسد مهم‌ترین پایگاه تدارکاتی، جاسوسی و عملیاتی آمریکا در منطقه نشان داد آمریکا قادر نیست از خودش دفاع کند تا چه رسد به اینکه مدعی حمایت از برخی کشور‌های وابسته در منطقه باشد.

بادامچیان با اشاره به تشییع باشکوه شهدا در تهران و شهرستان‌ها بویژه در کرمان گفت: تشییع بی‌نظیر شهیدان که در تاریخ ایران و جهان بی سابقه است، نمادی از تکریم و تعظیم مردم ما از مواضع انقلابی، شجاعت و غیرت و جوانمردی سردار سلیمانی بود. در نگاه مردم ما او یک سرباز فداکار بود که عمر عزیزش را در پاسداری از امنیت و اقتدار ملی گذراند. مردم ایران و منطقه و جهان مدیون او هستند چرا که شر عظیمی، چون داعش را از سر کشور‌های جهان کم کرد.

او مواضع ترامپ و پمپئو را مضحک دانست که موجب رسوایی بیشتر آن‌ها در صحنه بین الملل شده و تصریح کرد: آن‌ها سردار رشید اسلام سلیمانی را تروریست نامیده‌اند در حالی که همه جهان خدمات او را در دفع شر تروریست‌های داعش و النصره می‌ستایند. آن‌ها دیدگان خود را به تجلیل از خدمات شهید سلیمانی و المهندس می‌بندند، زیرا منافع استعماری آن‌ها در منطقه در اثر جنایت آن‌ها به هم ریخته است. طبق موازین حقوق بین المللی به موشک بستن فرمانده نظامی یک کشور در کشوری دیگر که مهمان اوست، خلاف تمام حقوق و مقررات بین المللی است و این آمریکاست که تروریست دولتی است.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به مصوبه بی‌نظیر و بدون مخالف مجلس در اعلام ارتش آمریکا به عنوان یک ارتش تروریستی و اعلام سران پنتاگون به عنوان تروریست اظهار داشت: دولت و مجلس و قوای کشور هم صدا با ملت ایران ترامپ و دار و دسته او را تروریست می‌دانند و در مقابله به مثل در برابر هر تجاوز آمریکا تردید نخواهند کرد.

او همچنین مصوبه مجلس عراق در اخراج نیرو‌های آمریکا به عنوان ارتش اشغالگر را مهم توصیف کرد و گفت: از این پس حضور ارتش آمریکا در عراق حضور یک ارتش اشغالگر است. مردم عراق حق دارند با مقابله سخت و نرم به این اشغال پایان دهند.

بادامچیان با اشاره به توطئه‌های نرم آمریکا در لبنان، سوریه و عراق و ایران تأکید کرد: خون پاک سردار سلیمانی و یارانش، چون سیلابی توطئه‌های آمریکا را از بین برد. هم در ایران اتحاد ملی و انسجام اسلامی پدید آورد و هم در عراق عزم مردم را در بیرون راندن آمریکایی‌ها جزم کرد و هم اتحاد ناگسستنی بین مردم ایران و عراق به‌وجود آورد.

او افزود: از این پس ما شاهد تغییر معادلات قدرت در منطقه خواهیم بود. ایران پس از حمله به عین‌الاسد در اندازه یک ابرقدرت نظامی ظاهر شده و جهان این نقش را به رسمیت شناخته و حتی ترامپ با صدای لرزان در گفتگو با خبرنگاران این واقعیت را اعتراف کرد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در ادامه با اظهار تأسف از سانحه هواپیمای مسافربری گفت: بدون شک مسببین این اشتباه در یک فرآیند قانونی باید پاسخگو باشند و دستگاه قضایی باید در اسرع وقت به آن رسیدگی کند و ابراز همدردی به خانواده‌های مصیبت دیده و تسلیت به آن‌ها مورد توجه قرار گیرد.

او در پاسخ به سوالی درباره انتخابات مجلس اظهار داشت: انتخابات مجلس در پیش است و قبل از آن یوم‌الله ۲۲بهمن را در پیش داریم. فضای کشور با عطر خون شهدا این نوید را می‌دهد که مردم با حضور حماسی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن و سپس انتخابات مجلس، پایه‌های اقتدار جمهوری اسلامی را استوارتر کنند.

بادامچیان افزود: گفتمان اصلی در مجلس آینده و آنچه مردم اراده کرده اند، «گفتمان انقلابی‌گری و کارآمدی» است و مردم به این نتیجه رسیده‌اند که پایه‌های استوار اقتدار و امنیت کشور با انقلابی‌گری پیش می‌رود. گفتگو و راه‌های دیپلماسی توسط دشمن مسدود شده و مردم، مجلسی کارآمد و مسئله حل‌کن می‌خواهند که مشکلات آنان را ببیند و حل کند.

او افزود: مردم نمایندگانی پاکدست می‌خواهند تا بتوانند با فساد به طور حقیقی مبارزه کنند. مردم نمایندگانی غیر وامدار می‌خواهند تا بتوانند بر امور کشور نظارت کنند و مجلس را در رأس امور قرار دهند. مردم نمایندگانی به مجلس خواهند فرستاد که درک درستی از دغدغه‌ها و مشکلات آنان داشته باشد و با آینده‌نگری از آرمان‌های انقلاب دفاع کنند.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی در پایان، درگذشت عالم متقی و مبارز آیت‌الله رسولی محلاتی را تسلیت گفت و اظهار داشت: مرحوم آیت‌الله رسولی محلاتی با حدود یکصد اثر بزرگ علمی و همراهی با نهضت امام خمینی ره کارنامه خوبی از یک عالم مجاهد و انقلابی از خود باقی گذاشت. خداوند ایشان را رحمت و با اولیاء خویش محشور فرماید.