یکی از لوازم وحدت، پرهیز از تمامیت‌خواهی است

 حسن بیادی دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران درباره شایعه ائتلاف نکردن اصولگرایان و جبهه پایداری که از قول وی در یکی از روزنامه های اصلاح طلب منتشر شد، گفت: من این مصاحبه را مدت ها قبل انجام دادم و موضوع آن نیز درباره نو اصولگرایی مطرح شده توسط آقای قالیباف بود.

اخبار سیاسی- او ادامه داد: من اتفاقا در دفاع از آقای قالیباف این مطلب را مطرح کرده و گفتم که اگر قرار است ایده نو اصولگرایی مطرح شود، این ایده سازگاری با جریان ائتلاف اصولگرایی ندارد و منظورم از اینکه به ضرر اوست این بود که وقتی تفکر نو اصولگرایی را مطرح کرده اند، اگر بخواهند در ائتلاف اصولگرایان قرار بگیرد به ضرر اوست، زیرا حتما باید تفکرات آن ائتلاف را انجام دهد و نمی‌تواند بحث خود را ارائه دهد. البته این صحبت آقای قالیباف هم برای مدت ها پیش است.

بیادی در پاسخ به این سوال که منظور شما از تمامیت خواهی جریان اصولگرایی چیست گفت: من گفته  ام که در هر جناحی تمامیت خواهی باعث تفرقه می شود، بنابراین منظور من این است که یکی از لوازم وحدت پرهیز از تمامیت خواهی است.

دبیرکل جمعیت آبادگران جوان ایران تاکید کرد: علاوه بر این  در این مصاحبه به نقل از من نوشته اند «وقتی می‌خواهیم سهمی را از ائتلافی بگیریم در نهایت افراد طبق نقطه نظرات نهایی مدنظر آن ائتلاف مأمور می‌شوند و در نهایت نتیجه و خروجی، مجلس آتی می‌شود»  در صورتی که من درباره مجلس فعلی این صحبت را گفته ام نه مجلس آتی.

گفتنی است  صبح امروز مصاحبه ای در یکی از روزنامه‌های اصلاح‌طلب به نقل از حسن بیادی مطرح شد که تیتر آن خروج جبهه پایداری از ائتلاف اصولگرایان بود، موضوعی که وقتی از حسن بیادی جویا شدیم خود از این مصاحبه بی اطلاع بود و اعلام کرد که این مصاحبه برای مدتها پیش است .