«روحانی» و «ظریف» نباید به دشمن پاس گل دهند

احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به وزیر امور خارجه گفت: آقای ظریف! شهادت سردار سلیمانی که ضامن امنیت ایران و منطقه بود چگونه اصلاح می شود که شما خواستار مذاکره با آمریکا هستید؟

اخبار سیاسی -وی افزود: آمریکا فرمانده نیروی قدس را هم تهدید به ترور کرده است و تقاضای بنده از روحانی و ظریف این است که این روند تحقیر و پاس گل دادن به دشمن را کنار بگذارند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مذاکره و برجام چه شد که امروز وزیر امور خارجه  بحث مذاکره جدید را مطرح می کند،تأکید کرد: با برجام هم شاهد هستیم که تحریم ها علیه ایران بیشتر شد، سردار قاسم سلیمانی را ترور کردند و ایران بارها مورد تهدید قرار گرفت.

امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه مجلس طرح سه فوریتی ارائه کرد تا عزت ملی باقی بماند، گفت: این همه اصرار برای تحقیر ملی به چه منظوری است؟ آقای ظریف! شما وزیر خارجه کجا هستید؟ اگر یک ذره غیرت ایرانی دارید باید بدانید هنوز چهلم سردار سلیمانی نشده و چرا بحث سازش را مطرح کرده اید؟

وی در واکنش به اظهارات امروز رئیس جمهور که امیدواریم رأی ها در انتخابات جابجا نشود، گفت: آقای روحانی! صندوق های رأی دست شما و وزیر کشور است و به چه کسی این حرف را می زنید؟ مجلس فعلی هم نوش جان شما و وزرای تان بود.