سالک: مردم مراقب دوقطبی سازی سیاسیون ورشکسته باشند

 حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس یازدهم و لزوم حفظ وحدت و انسجام بین نیروهای انقلاب اظهار داشت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌‌گذرد و تقریبا ما هر سال یک انتخابات داشته‌ایم.

اخبار سیاسیوی افزود: تکیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است لذا حضور پرشور و باشکوه مردم پای صندوقهای رأی در ۲ اسفند ۱۳۹۸ مطمئناً منجر به خنثی شدن توطئه‌های دشمنان خواهد شد؛ لذا اهمیت انتخابات و حمایت مردم از نظام را باید مردم بیش از پیش درک کنند. 

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: ملت عزیز ایران باید با بصیرت کامل و با آشنایی لازم نسبت به نامزدهای انتخابات و تاکید ویژه بر حفظ اصل نظام و ولایت باید پرقدرت پای صندوق انتخابات بیایند. 

سالک اظهار داشت: عده‌ایی از سیاسیونی که ورشکسته هستند می‌کوشند در جامعه دو قطبی ایجاد کنند به طوری که از یک طرف خود را دلسوز مردم و دعوت کننده به حضور و وحدت معرفی می‌کنند و از طرفی مطالبی را از قبیل رفراندوم مطرح می‌کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مردم ما دغدغه زندگی، معیشت، اقتصاد و اشتغال داشته و ناراحتند ولی باید برای حمایت مجدد از نظام در انتخابات پرشور حاضر شوند.

سالک گفت: سیاسیون ورشکسته نباید به شورای نگهبان حمله کرده و در جامعه دوقطبی کاذب ایجاد کنند لذا مردم باید با بصیرت لازم این تفرقه افکنی‌ها را خنثی کنند و باید کاری کنند که انتخابات اسفند بسیار پرشور و با شعور بوده و پاسخ محکمی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی باشد.

وی درباره دوقطبی سازی طرف مقابل به منظور یأس و ناامیدی در جامعه و واکنش نیروهای انقلاب، عنوان کرد: تنها راهبرد این قضیه توجه به فرمایشات عمیق، دقیق و مناسب مقام معظم رهبری است که در شرایط زمانی و مکانی خاص مطرح می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس تصریح کرد: چشم و توجه و عنایت مردم و انقلابیون باید به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد چرا که تنها جریان راهبردی در صحنه فرمایشات ولی فقیه است و مطمئناً هدایت‌های معظم‌له در جریان انتخابات ۹۸ موجب ناامیدی و مایوس‌تر شدن دشمنان داخلی و خارجی خواهد شد. 

وی اظهار داشت: مردم و جوانان امید زیادی به گام دوم‌ انقلاب دارند و در همین راستا باید مجلس انقلابی شکل بگیرد ضمن اینکه باید انقلابیون و نیروهای ارزشی و حزب‌اللهی به این موضوع توجه کنند و حتی آنهایی که ملی هم فکر می‌کنند هم توجه ویژه‌ای به فرمایشات مقام معظم رهبری دارند. 

سالک بر لزوم وحدت هر چه‌ بیشتر بین نیروهای انقلاب تأکید کرد و گفت: نیروهای انقلابی نباید در شرایط فعلی یکدیگر را حذف کنند بلکه سیاست اصلی باید بر جذب قلوب، وحدت کلمه حول محور ولایت باشد.