احزاب به صورت گسترده در انتخابات ۲ اسفند شرکت می‌کنند

 حشمتیان نائب رئیس خانه احزاب گفت: اصولگرایان در حال حاضر در ۴ جبهه اصولگرایان سنتی، نواصولگرایان، جبهه پایداری و جریان بهار فعالیت می‌کنند.

اخبار سیاسی- او افزود: اصلاح طلبان نیز در ۳ جریان فعالیت می‌کنند و برخی از کاندیدا‌های شورای اصلاحات تاییدصلاحیت شده اند و برخی تاییدصلاحیت نشده اند.

چون تعداد کاندیدا‌های تائیدصلاحیت شده اصلاح طلبان در سراسر کشور نسبت به اصوالگرایان کم است و از طرف دیگر نمی‌توانند رقابت آن چنانی داشته باشند، تصمیم گرفتند، به اسم شورای اصلاحات لیست انتخاباتی ندهند و این موضوع را به احزاب واگذار کردند تا خودشان کاندیدا معرفی کنند.

حشمتیان تصریح کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی علی رغم گلایه‌هایی که از هیات‌های نظارت و شورای نگهبان دارند، همگی مصمم هستند با توجه به وضعیت موجود که استکبار جهانی مقابل کشور عزیزمان ایستاده و برای حمایت از خون شهدا در انتخابات شرکت کنند.

او ادامه داد: جبهه مستقلین و اعتدال گرایان نیز به دنبال شناسایی کاندیداهایش در سراسر کشور است؛ کاندیدا‌های تاییدصلاحیت شده این جبهه هم اندک هستند و هنوز به جمع بندی کامل نرسیده‌ایم.

رئیس خانه احزاب گفت: لیست نهایی جبهه مستقلین و اعتدال گرایان بعد از ۲۲ بهمن مشخص و معرفی خواهد شد، به کاندیداهایمان تاکید می‌کنیم اموال و هزینه‌های انتخاباتی شان را اعلام کنند تا در دوران نمایندگی به آنها برچسب فساد زده نشود، احزاب به صورت گسترده در انتخابات ۲ اسفند شرکت خواهند کرد.