صوفی: انقلاب اسلامی هنوز مولد است

 علی صوفی وزیر تعاون دولت اصلاحات درباره چگونگی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال، گفت: درست است که مردم از برخی شرایط ناراضی هستند و اعتراضاتی هم به دنبال آن صورت گرفته و خیلی‌ها معتقدند که این موج نارضایتی در مشارکت مردم در انتخابات تاثیر گذار خواهد شد، اما موضوع انقلاب چیز دیگری است.

اخبار سیاسیاو ادامه داد: اصلا پدیده‌های مانند سردار سلیمانی که شهادتش اینگونه در بین مردم ما تاثیر گذار بود که هر مرام و مسلک و هر دین و مذهبی را تحت تاثیر قرار داد که حتی افرادی که با نظام هم مشکل داشتند، با شهادت سپهبد سلیمانی ابراز تاسف و احساس غرور کردند، همه موجبات خاری دشمنی شد که ادعای ابرقدرتی و رهبری جهانی را دارد.

 صوفی افزود: اینها همه موضوعاتی هستند که تمام نارضایتی ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد، بنابراین معتقدم که انقلاب همچنان جذابیت خود را در بین مردم داشته و انقلابیون همچنان انقلابی هستند.

فعال اصلاح طلب انقلابی بودن را اینگونه تشریح کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی کسی است که از انقلاب خود پشیمان نبوده بلکه از آن حمایت می‌کن و ما هم جز نسل انقلاب هستیم که برنمی‌تابیم ضعف‌های جامعه مان را  جزو ضعف انقلاب بدانیم زیرا انقلاب اقدام بسیار درستی و کار عظیمی در سطح جهان بود که در آن زمان نظیری نداشت.

وزیر تعاون دولت اصلاحات بیان کرد: در آن زمان تمام انقلاب‌ها در جهان رویکرد کمونیستی و چپ داشته و تنها انقلاب دینی و مذهبی جهان که بدون تکیه بر شرق و غرب  صورت گرفت انقلاب اسلامی بود. که هم مردم ما و هم مردم دنیا به این امر واقف بودند، حال اینکه عده‌ای می‌خواهند این مهم را زیر سوال ببرند موضوع دیگری است.

او خاطرنشان کرد: به شخصه معتقدم که اساس شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن یعنی اعتقاد به انقلاب اسلامی هنوز در باور مردم ما وجود داشته و آنها هنوز به انقلاب پایبند هستند.

صوفی با اشاره به همزمانی راهپیمایی ۲۲ بهمن و چهلم سردار قاسم سلیمانی ادامه داد: این همزمانی بسیار جالب و نشان دهنده مولد بودن انقلاب است که بعد از گذشت ۴۱ سال انقلاب هنوز در عرصه تربیت ، معرفی و ساختن چهره‌های بی نظیر و بی بدیل در تاریخ کارساز است.

فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: به بیانی دیگر معرفی اسطوره‌ها و قهرمانانی که در جنگ شاهد بودیم تنها به آن زمان ختم نمی‌شود، بلکه هنوز شاهدیم که بعد از ۴۱ سال یکی از چهره‌های رزمنده و مبارز آن روزها در این زمان هم  تبدیل به یک پدیده بی نظیر شده که شگفتی می‌آفریند، دنیا را وادار به تعظیم و تکریم کرده و  همه سلایق مختلف را پشت سر این چهره بی نظیر و بی بدیل قرار می‌دهد؛ موضوعاتی که همه دلیل بر حقانیت انقلاب ماست.

وزیر تعاون دولت اصلاحات تاکید کرد: این هم زمانی شهادت چنین فرد بزرگی که از قلب این انقلاب پرورش پیدا کرد با سالگرد انقلاب بسیار جالب است و نشان می‌دهد که انقلاب اسلامی ایران هنوز می تواند سهم به سزایی در توسعه و پیشرفت کشورما داشته و هنوز می‌توان دنیا را وادار به احترام کند.