ترامپ و اوباما برای دشمنی با ایران استراتژی واحد را دنبال می‌کنند

 سیدجواد ساداتی‌نژاد در خصوص فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر قوی شدن، اظهار داشت: قوی شدن کشور جمهوری اسلامی ایران در 3 بُعد قابل توصیف است که بُعد اقتصاد یکی از این ابعاد است.

اخبار سیاسیعضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکایی‌ها در اتاق‌های فکرشان به این تنیجه رسیده‌اند که با فشار به حوزه معیشت می‌توانند مردم را تحت فشار قرار دهند، زیرا در نتیجه این فشارها ناامنی  و ناآرامی‌هایی را در کشور ایجاد می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون آمریکا تلاش کرده تا نارضایتی‌های اقتصادی تبدیل به بحران شود، افزود: دومین حوزه‌ای که باید خود را در آن قوی کنیم حوزه نظامی است.

ساداتی نژاد ادامه داد: تقویت بنیه نظامی کشور نه بخاطر اینکه قرار است جنگی رخ دهد بلکه برای اینکه دشمن به کشور طمعی نداشته باشد باید این حوزه را تقویت کنیم و بازدارندگی ایجاد کنیم.

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حوزه فرهنگی دیگر حوزه‌ای است که باید خود را قوی کنیم، گفت: دشمان جمهوری اسلامی در بستر رسانه علیه ایران هجمه می‌کنند و در صورت تقویت این ابعاد، ایران تقویت می‌شود.

وی افزود: آمریکا در استراتژی جمعی خود به دنبال تغییر نظام جمهوری اسلامی ایران است و اوباما و ترامپ در این استراتژی یکی هستند و فقط تاکتیک‌هایشان متفاوت است.

ساداتی نژاد با بیان اینکه ترامپ در سه تاکیتک کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت به دنبال ایجاد ناآرامی هستند، اظهار داشت: آمریکا در برنامه میان مدت به دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند و در درازمدت نیز به دنبال کنار زدن جمهوری اسلامی ایران هستند.  در صورت قوی‌شدن ایران در حوزه اقتصاد این حربه‌های دشمن نیز بی‌نتیجه خواهد ماند.