قدیری ابیانه از نامزدی انتخابات مجلس انصراف داد

 محمدحسن قدیری ابیانه از نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری تهران از کاندیداتوری انصراف داد.

اخبار سیاسیمتن اطلاعیه قدیری ابیانه به شرح زیر است:

به نام خدا

دیشب با حضور در فرمانداری تهران، از نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف دادم. لازم میدانم نکاتی را در این باره با مردم عزیزمان در میان بگذارم:

۱. اگرچه نیروهای انقلاب نتوانستند به لیست مشترکی در تهران دست یابند اما انشاءالله مردم ولایی ایران بدون توجه به آن با حضور پرشور خود، دشمنان خارجی و داخلی این انقلاب را یک بار دیگر ناامید خواهند کرد.

۲. خوشبختانه با وجود حاشیه‌ها، همچنان در تهران بیش از ۳۰ نامزد شایسته نمایندگی مردم انقلابی پایتخت ام القرای اسلام، از میان فهرست های جبهه پایداری و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب و سایر فهرست های نخبگانی و انقلابی قابل استخراج است و در بسیاری دیگر از شهرها هم نامزدهای شایسته در دسترس مردمند.

۳. با توجه به آرایش انتخاباتی این روزها، در تهران رای دادن به نامزدهای مستقل خارج از فهرست های اصلی را به مصلحت نمی دانم و دلیل انصراف این حقیر نیز همین بود.

۴. وضعیت احزاب ما مناسب و متناسب با آرمانها و نیاز کشور نیست. پیشبرد گام دوم انقلاب نیازمند عزمی جدی برای تشکیل گروه های سیاسی مردمی و انقلابی و برنامه محور است. 

۵. دوم اسفند ماه یکی از شب های قدر تعیین کننده سرنوشت ۴ سال آینده مجلس و کشور خصوصا در این شرایط توطئه‌های بین المللی است. بار دیگر به نوبه خود به عنوان برادری کوچکتر از همه مردم صبور و نجیبمان به عنوان صاحبان اصلی درخت تنومند چهل ساله انقلابمان می‌خواهم در این چند روز باقی مانده تا انتخابات، پر تلاش و با انگیزه، برای شکل گیری مجلسی ولایی، انقلابی، کارامد و فساد ستیز تلاش کنند. 

۶. خوشبختانه نشانه های فتح قله های جدید بصیرت و بالندگی سیاسی مردم مقاوممان به خصوص جوانان با انگیزه کشور به خوبی در این روزها دیده میشود که نویدبخش تحقق گام دوم انقلاب است.

۷. از تمام کسانی که در این مدت تلاش کردند با معرفی بنده به افکار عمومی راه را برای ورود اینجانب به مجلس فراهم کنند کمال تشکر را دارم و از اینکه در نیمه راه، انصراف دادم عذرخواهی می‌کنم.

با آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون همه مردم ایران و توفیق پیروی از ولی فقیه، طول عمر با عزت معظم‌له و پیروزی‌های هرچه بیشتر برای نظام اسلامی در همه عرصه‌ها و تعجیل در ظهور امام زمان (عج)

محمد حسن قدیری ابیانه

۲۷ بهمن ۹۸