روح‌الله سلگی به نفع جریان انقلاب از کاندیداتوری انتخابات مجلس انصراف داد

 روح الله سلگی استاد دانشگاه و  عضو شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از کاندیداتوری انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

اخبار سیاسی- سلگی در این باره با انتشار نامه‌ای تاکید کرد: در انتخابات حساس پیش رو راه پدران شهیدمان را ادامه خواهیم داد.

متن نامه این استاد دانشگاه به شرح زیر است:

 «  بسم رب الشهداء و الصدیقین

اینجانب روح الله سلگی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران بر اساس فراخوان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در رای گیری هفت هزار نفره معتمدین تهران در رقابت جوانان رتبه یازدهم و در مجموع در بین ۳۰ نفر قرار گرفتم ، لکن در جلسه سران احزاب اسم بنده در فهرست نهایی قرار نگرفت. 

خدای بزرگ را بابت رفع این مسوولیت خطیر شاکرم.

باورمان این است نماینده تراز انقلاب کسی است که خود را نماینده کودکان کار در حاشیه تهران بداند، کودکانی که فقر، صورتهای معصومانه، مظلومانه و رنگ پریده و تکیده شان را بی طراوت کرده و در سکوتشان رساترین محکومیت سوء مدیریت برخی مسوولان اَشرافی بی درد و روی به جانب اجانب را فریاد می زنند و چگونه می توان او را نمایندگی کرد و همزمان به تنعّم و تفرّج از سفره انقلاب پرداخت؟ چگونه می توان پدر بیکار و شرمنده ای را نمایندگی کرد و همزمان شاد بود و چگونه نوعروس بی جهیزیه شرمنده داماد را بنگریم و همزمان از امکانات مناسب زندگی برخوردار بود؟

اگر چه کم نیستند مسوولانی  که مُبتهجانه  شیفته پست و مقام و جذب چرب و شیرین دنیا شده و بی توجه به اسلام مستضعفان سبب حِرمان محرومان و مِحنت و زحمت انقلاب خمینی کبیر و انقلاب شهیدان می شوند.

به تعبیر حضرت علی(ع): الدُّنیــا تَغُــــرُّ وَ تَضُــرُّ وَ تَمُــرُّ (دنیا می‌فریبد، زیان می‌زند و می‌گذرد) و از خدای بزرگ می‌خواهم دنیای ما را در اقتفاء و اقتدا به شهدا و سالار شهیدان ابا عبدالله در«انّما الحیاة عقیدة و جهاد» قرار دهد وعاقبت مان را با شهادت به خیر گرداند  و تا آن زمان در ظل ولایت مولایمان خامنه‌ای استوار بدارد و  لبیک‌گوی بزرگترین استغاثه تاریخ یعنی فریاد « هل من ناصر ینصرنی» حسین بن علی در عصر حاضر قرار دهد.

از یادگاران شهدا، وارثان عاشورائیان زمان که حقیر را مورد تفقد، معاضدت و موانست و حمایت خویش قرار دادند قدردانی می‌کنم و لازم می‌دانم از پدر شهید احمدی روشن، خانواده اسطوره بی ادعا شهید برونسی و فرزندان سرداران شهید، دوستان خوبم،  سید مهدی صفوی، سید محمود اندرزگو، ابوذر شیرودی، داوود کریمی، علی کشوری، فرج الله شوشتری، میثم کریمی، مجید فهمیده و خواهران بزرگوار، محدثه نجفی رستگار و زهرا کاوه تشکر نموده و با افتخار  خانواده شهدا انقلاب را برای همیشه پشتوانه بزرگ معنوی خویش خواهم  ساخت.

در انتخابات حساس پیش رو هم راه پدران شهید مان را ادامه خواهیم داد.

ما بی غمان مست دل از دست داده ایم

همراز عشق و همنفس جام باده ایم

ای گل تو دوش داغ صبوحی کشیده ای

ما آن شقایقیم که با داغ زاده ایم.

 روح الله سلگی فرزند شهید عسگر سلگی»