نظر نماینده اصلاح‌طلب مجلس در مورد انتخابات پیش رو

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی نشان از شعور، فرهنگ و بصیرت مردم دارد و در عرصه بین‌المللی نیز نشان‌دهنده اعتماد، اعتقاد مردم به نظام و اعتبار نظام جمهوری اسلامی است.

اخبار سیاسی - وی افزود: شرکت در انتخابات از نتیجه انتخابات مهم‌تر است، حضور پرشور در انتخابات انسجام داخلی را تقوت می‌کند، دشمنان را به عقب می‌راند و طمع دشمنان را کمتر می‌کند و منزلت و جایگاه نظام را بالا می‌برد.

عضو فراکسیون امید مجلس اظهار داشت: قطعاً مردم با صندوق‌های رأی قهر نیستند و قهر نخواهند کرد و قطعاً مردم از شرایط فعلی انقلاب مطلع هستند و دشمنان داخلی و خارجی را می‌شناسند و در روز دوم اسفند در گردنه تصمیم‌گیری برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب ثبت خواهند کرد.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: در روز دوم اسفند شرایط توسط مردم به گونه‌ای رقم خواهد خورد که دشمنان از مواضع‌شان عقب‌نشینی کنند و نقشه‌های آنها توسط مردم نقش بر آب خواهد شد.

وی در پایان گفت:‌ طبیعتاً در انتخابات روز جمعه مردم بار دیگر حماسه خواهند آفرید و شاهد حضور پرشور و حماسی مردم که در صحنه‌های اخیر کشور هم شاهد آن بوده‌ایم تکرار خواهد شد.