گله مردم از مجلس دهم، باعث انتخاب منتقدان دولت شد

حجت الاسلام نصرالله پژمانفر درباره میزان مشارکت در این دوره انتخابات و ادعای اصلاح‌طلبان مبنی بر تأثیر ردصلاحیت‌های برخی از کاندیداهای این جناح در این موضوع، گفت: این حرف اصلاح‌طلبان به هیچ وجه منطقی نیست چرا که علت اصلی کاهش مشارکت در این دوره از انتخابات آن بود که مردم از عملکرد اکثر نمایندگان مجلس دهم ناراضی بودند.

اخبار سیاسی - وی افزود: مجلس دهم متشکل از نمایندگانی است که اکثریت آنان کاملاً خودشان را با دولت هماهنگ می‌کنند و اساساً قدمی به سمت منافع مردم بر نمی‌دارند که نتیجه عملکرد ضعیف دولت و این مجلس، کوچک شدن سفره مردم شد.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: درصد قابل توجهی از نمایندگان فعلی مجلس در انتخابات مجلس یازدهم ثبت نام کردند اما عملکرد ضعیف آنان باعث شد که مردم از این نمایندگان استقبال نکنند و رأی برخی از آنان نسبت به انتخابات قبلی بسیار کم و حتی یک سی ام دوره قبل بود.

پژمانفر بیان کرد: این مسئله نشان دهنده آن بود که مردم کاملاً عملکرد نمایندگان مجلس را مورد رصد قرار می‌دهند و بهتر است که اصلاح طلبان از کارنامه ناموفق خود فرار نکنند و آدرس غلط ندهند.

وی افزود: البته برخی از نمایندگان هم عملکرد قابل قبولی داشتند و مورد اقبال مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی قرار گرفتند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح طلبان فقط ادعای مردم‌سالاری دارند و تا زمانی که منافع‌شان در دفاع از مردم باشد، پای مردم می‌مانند و اما زمانی که منافع‌شان به خطر می‌افتد و مردم به آنها رأی نمی‌دهند، به راحتی از مردم عبور می‌کنند.

پژمانفر با بیان اینکه اصلاح طلبان مردم را فقط ابزاری برای رسیدن به قدرت می‌دانند، گفت: مردم با انتخاب منتقدان جدی دولت در این دوره از انتخابات نشان دادند که از رفتار و عملکرد دولت و نمایندگان همسو و نزدیک به دولت خسته شده و گله دارند و نمایندگانی را انتخاب کردند که قطعاً منافع ملت را مورد توجه و اولویت خود قرار می‌دهند.