اثر برخورد با محتکران برای مردم ملموس باشد

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتکار لوازم بهداشتی توسط عده‌ای از سودجویان گفت: در هر زمانی که کشور در شرایط خاصی قرار می‌گیرد، عده‌ای سودجو برای احتکار لوازم موردنیاز مردم شرایط را برای آحاد جامعه سخت می‌کنند.

اخبار سیاسی- وی افزود: امروز که جامعه درگیر بیماری کرونا شده بار دیگر همین سودجویان با احتکار لوازم بهداشتی موجبات سختی بیشتر و نارضایتی مردم را فراهم آورده‌اند و در این شرایط هم متأسفانه سختی‌هایی را بر مردم تحمیل کرده‌اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: قوه قضائیه باید قاطعانه با این گونه افراد که منافع فردی خود را بر منافع جمعی و منافع ملی ترجیح می‌دهند برخورد کند و این برخورد به گونه‌ای باشد که عبرت‌آموز و بازدارنده باشد و ما در شرایط مشابه شاهد تکرار این گونه اتفاقات تلخ در کشور نباشیم.

علیرضا بیگی با اشاره به دستور رئیس دستگاه قضا به دادستان‌های کل کشور برای مقابله با محتکران خاطرنشان کرد: این اقدام رئیس دستگاه قضا قابل تقدیر است اما برخورد با محتکران باید طوری باشد که مردم ثمره آن را در زندگی روزمره خود مشاهده کنند و لوازم بهداشتی همچون ماسک و... به سهولت و با قیمت مناسب به دست آنها برسد.

وی در پایان گفت: امیدوارم با تلاش همه‌جانبه ملت ایران از این شرایط خاص نیز بتوانند با کمترین هزینه هر چه ‌سریع‌تر عبور کنند.