وزارت دفاع در مقابله با کرونا فعالانه عمل کرده است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدضیاء‌الدین آقاجانپور روز دوشنبه از اقدامات پیشگیرانه و تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر در مقابله با ویروس کرونا بازدید و از زحمات جهادگونه محققان و پژوهشگران قدردانی کرد.

اخبار سیاسی- او با تبریک میلاد حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهارداشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دیدار فرماندهان سپاه فرمودند: «ما انتظار کار ۱۰ برابری و حتی بیشتر از شما داریم». با این بیان امروز با ظرفیت‌هایی که در حوزه تحقیقاتی دانشگاه دیدم، دانشگاه می‌تواند کار علمی چندین برابری را در پایان سال به نتیجه برساند و شاهد تحقق شعار سال و نوعی جهش تولید در کار‌های تحقیقاتی دانشگاه صنعتی مالک اشتر باشیم.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع با اشاره به روایت "العلمُ سلطان" و اینکه آنچه تولید قدرت و اقتدار می‌کند علم و دانش است، ادامه داد: هرکجا که بحث اقتدار وزارت دفاع مطرح باشد پایه‌های آن باید از دانشگاه آغاز شود و در کار‌های تحقیقاتی کمک حال صنعت باشد.

آقاجانپور بیان کرد: کار دانشگاه علی‌القاعده تولید انبوه نیست بلکه کار علمی و آزمایشگاهی انجام می‌دهد و کار تولید انبوه را به بخش‌های دیگر واگذار می‌کند. اما در اینجا دانشگاه براساس دغدغه‌هایی که دارد با آماده‌سازی ۳۰ هزار بطری محلول ضدعفونی و یکصد هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده محیطی وارد عرصه تولید شده است و علاوه بر تامین نیازمندی‌های خود نیاز بخش‌های مختلف کشور را تامین کرده است که جای بسی قدردانی دارد.

او با بیان آنچه برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان کار جهادی قلمداد می‌شود گفت: مدیریت انقلابی وجهادی بدان معناست که در جایی که احساس کردید باید وارد میدان شوید به سرعت وارد شده و در حوزه‌های صنعتی و تولیدی با تغییر خط تولید و حتی تولید انبوه با تهدید‌ها مقابله کنید، این‌ها انتظاراتی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از شما دارند و خوشبختانه شما به خوبی آن را به انجام رساندید.