پشت پرده کنسرت خوانندگان ایرانی لس آنجلسی در عربستان

اخبار سیاسی - بن سلمان صبح امروز 17 اسفند ماه دستور شاهزاده «احمد بن عبدالعزیز» برادر پادشاه سعودی و «محمد بن نایف» ولیعهد سابق رژیم سعودی را صادر کرد و با دستگیری این دو نفر مشخص می شود بن سلمان بیش از هر زمانی به فکر گرفتن کامل اختیارات عربستان در دستش و حذف رقبای خود است.

به گزارش افکارنیوز، از سوی دیگر اگر چه گفته می شود پادشاه سعودی در وضعیت وخیمی به سر می برد اما برخی منابع اعلام کرده اند که ملک سلمان مرده و بن سلمان با چنین اقداماتی می خواهد سریعا قدرت را به شکل کامل در دست داشته باشد.

بن‌سلمان در راستای اقدامات خود برای کودتا در عربستان به شکل نرم به دنبال استحاله فرهنگی این کشور نیز می باشد و به نوعی خط اسلام ستیزی را در پیش گرفته است.

در یکی دو سال اخیر راه اندازی کلاب های رقص و فساد و فحشا از ریاض تا حتی در شهرهای مذهبی عربستان نشان می دهد بن سلمان ظاهری مسلمان و باطنی ضد اسلام دارد.

وی سند چشم‌انداز ۲۰۳۰ عربستان را در حالی پیش می برد که به دنبال ترویج ابتذال می باشد و در آخرین تحرکات خود از خوانندگان ایرانی مقیم لس آنجلس دعوت کرد تا در عربستان کنسرت برگزار کنند.

هر چند کنسرت این خودفروخته ها که حالا با دلارهای سعودی به مطرب بازی در سرزمین وحی دست زده اند اما هدف بن سلمان از دعوت و برگزاری کنسرت توسط آنها اسلام ستیزی و ایران ستیزی است.

بن سلمان و با ایجاد اداره تفریح و سرگرمی در عربستان هر روز قدمی را برای از بین بردن اسلام برداشته و با دعوت این خوانندگان وطن فروش می خواهد القا کند که اصلاحات فرهنگی وی نسبت به ایران قوی تر است.

از سوی دیگر با خریدن این مطرب های ایران فروش هر زمان بخواهد سیاستی را علیه ایران به کار گیرد توسط آنها شوی تبلیغاتی خود را اجرا میکند.

بن سلمان با چنین اقداماتی نه تنها نمی تواند چهره ای فرهنگی از عربستان نشان دهد بلکه با مخالفت شدید بخشی از مردم عربستان نیز مواجه شده تا جایی که در کنسرت های این مطرب های لس انجلسی تعداد بسیر کمی حضور داشته و اکثرا سالن برگزاری آن خالی بوده است.

از سوی دیگر نگاه دنیا به رژیم جنایتکار سعودی نگاهی خصمانه است که موشک ها را بر سر مردم مظلوم یمن و کودکان می ریزد و در این سالها هزاران انسان بی گناه را به کام مرگ کشانده است.

بن سلمان با تصمیمات خود نشان می دهد آل سعود را در مسیر سقوط قرار داده است.