90 درصد اخبار کرونا در فضای مجازی دروغ است

محمداسماعیل سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلاتی که ما امروز در بحث ویروس کرونا با آن مواجه هستیم اضطراب و نگرانی است که در جامعه ایجاد شده است.

اخبار سیاسی - وی افزود: متأسفانه اخبار غلطی که در فضای مجازی و از طریق شبکه‌های اجتماعی پخش می‌شود اضطراب و نگرانی‌هایی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در میان مردم ایجاد کرده که البته من از مردم درخواست دارم اخبار مربوط به کرونا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ از رسانه‌های رسمی و ازجمله رسانه ملی دنبال کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: دشمن سعی می‌کند تا از طریق فضای مجازی اهداف خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در داخل کشور ما دنبال کند و یکی از برنامه‌های دشمن همین ایجاد رعب و وحشت و اضطراب در میان مردم است.

سعیدی با بیان اینکه دشمنان ما هیچ گاه دلشان برای ما نسوخته خاطرنشان کرد: دشمن اگر در ماجرای کرونا وانمود می‌کند که دلسوز مردم ماست، چرا با تحریم‌های دارویی خود مشکلات متعددی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مردم ایجاد کرده است.

وی افزود: تحریم‌های دارویی دشمن باعث شده تا حتی یک بسته قرص هم به زحمت توسط مردم تهیه شود و نبود و این تحریم دارویی مشکلات زیاد دیگری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مردم به وجود آورده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: با این اقدامات دشمن چگونه می‌تواند ادعا کند دلسوز مردم ایران است و مردم باید هوشیار باشند و فریب اخبار و گفته‌های آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نخورند.

سعیدی در پایان گفت: اخباری که در فضای مجازی منتشر می‌شود 10 درصد راست و 90 درصد دروغ است و باید مردم هوشیار باشند که تحت تأثیر فضاسازی‌های دشمن قرار نگیرند.