زمانی موفق هستیم که به ارزش‌های ملی وفادار باشیم

محمد وحیدی نماینده منتخب حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، جاجرم و سملقان با اشاره به حمایت از تولید داخل گفت: برای مورد حمایت قرار گرفتن تولید ملی باید به آن بها داده شود، کیفیتش افزایش پیدا کند و جلوی واردات کالا‌های ملی گرفته شود تا تولید کنندگان داخلی ضرر نکنند.

اخبار سیاسی - او افزود: دستگاه‌های دولتی باید موظف به خرید کالا‌های داخلی شوند و با بررسی راهبرد‌های این موضوع، از تولیدات داخلی حمایت کنند؛ نقش مجلس در این موضوع بسیار مهم است، چون هم نقش قانون گذاری دارد و هم در زمینه نظارت نقش موثری می‌تواند داشته باشد.

نماینده منتخب مردم بجنورد، مانه، جاجرم و سملقان در مجلس یازدهم گفت: همکاری و پایبندی دولت و قوه قضائیه و سایر دستگاه‌های اجرایی کشور به این موضوع می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود و اتفاقات خوبی برای کشور به ارمغان بیاورد.

وحیدی عنوان کرد: زمانی می‌توانیم موفق باشیم که به ارزش‌های ملی وفادار باشیم. ارزش ملی به شعار نیست، بلکه باید با عملگرایی آن را محقق کرد و لازمه عملگرایی این است که بتوانیم در یک دوره برنامه معین عملکرد خود را بررسی کنیم و موازین رعایت شده را بررسی کنند و نواقص و اشکالات آن را رفع کنند.

او در پایان تصریح کرد: کمیسیون‌های تخصصی مجلس نباید به صورت جزیره‌ای عمل کنند و همه باید یک شالوده مشترک داشته باشند و نگاه‌هایی که دارند باید یک نگاه واحد و مشترک در بین تمام اعضا باشد.