واکنش سفیر ایران در سوئد به تحریم های آمریکا

«احمد معصومی‌فر» سفیر ایران در سوئد در پیامی خطاب به مردم ایران، هموطنان مقیم سوئد و فارسی‌زبانان و همه کسانی که نوروز را پاس می‌دارند، آغاز بهار و سال ۱۳۹۹ و فرا رسیدن نوروز باستانی را تبریک گفت.

اخبار سیاسی- او اظهار کرد: در حالی سال جدید ۱۳۹۹ هجری شمسی را آغاز می‌کنیم که متأسفانه مردم جهان به طور اعم و هموطنان عزیزمان در ایران بطور اخص با بلای ویروسی جدیدی بنام کووید ۱۹ دست به گریبان هستند.

معصومی‌فر تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه همت، همکاری و همدلی بی‌بدیلی که در طول تاریخ به نمایش گذاشته است، بار‌ها در برابر طوفان حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی مقاومت کرده و سرفراز بیرون آمده است، این بار نیز تردیدی نیست که علیرغم تحریم‌های غیرقانونی و ناعادلانه‌ای که دولت آمریکا این روز‌ها حتی در ارسال محموله‌های پزشکی و بهداشتی به مردم کشورمان تحمیل و درد و رنج آن‌ها را مضاعف کرده است، ملت شریف ایران در مبارزه با این بلای فراگیر و همچنین در مبارزه با تحریم‌های ظالمانه آمریکا، پیروزمندانه و سربلند بیرون خواهد آمد.

او همچنین برای همه ایرانیان تحقق هفت سینی آکنده از سلامتی، سعادت، سربلندی، سرور، سپیدبختی، سامان و سازندگی در زندگی را آرزو کرد و گفت: اطمینان دارم در سال جدید شاهد استمرار بالندگی و تعالی هرچه بیشتر ملت بزرگ ایران خواهیم بود.

معصومی‌فر خاطرنشان کرد: سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم به عنوان خانه همه ایرانیان همواره به گرمی‌پذیرای هموطنان گرامی بوده و همکاران من در بخش کنسولی سفارت با افتخار حداکثر تلاش خود را برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر در ارائه خدمات کنسولی به ایرانیان مقیم به کار خواهند بست.