وزیر کشور: ۱۲ فروردین امسال نماد مبارزه با کرونا مردم ایران است

 عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور در پیامی به‌مناسبت ۱۲ فروردین نوشت، امسال دوازدهم فروردین به نماد همدلی و همبستگی ملی ملت ایران در مبارزه با بیماری منحوس ویروس کرونا تبدیل شده است و مردم هماهنگ و همصدا با رأی قاطع خود به تدبیر نظام در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی برای ایمنی‌بخشی به جامعه پیشگام شدند.

اخبار سیاسی- متن کامل پیام رحمانی فضلی وزیر کشور به‌شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازده فروردین در تاریخ کشورمان برگ زرینی از افتخارآفرینی ملتی است که در انقلابی شکوهمند به‌دنبال استقلال خود از یوغ استثمارگران جهانخوار و آزادی از قید و بندِ استبداد و خودکامگی حکومت‌های وابسته بودند. مردم ایران در اتحادی ناگسستنی و پیوندی جاودانه بر مبنای توحیدخواهیِ تاریخی، اسلام را مبنا و اصول مردم‌سالاری دینی خود قرار دادند و در گذر انقلاب اسلامی با رشادت و بصیرت و هوشمندی بسترساز تحول آزادی‌خواهی بر مبنای فطرت انسان و روح و نفس خداجوی بشریت شده و آموزه‌های جزم‌اندیشانه ناشی از تقکرات ماتریالیستی را در اردوگاه‌های لیبرالیستی و سوسیالیستی به چالش کشیدند.

برگزاری همه‌پرسی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آن هم دو ماه کمتر از پیروزی انقلاب اسلامی، نقطه عطفی در تاریخ تمدن بشری محسوب می‌شود که نشان و همانندی از آن در هیچ مقطعی از تاریخ دیده نمی‌شود و این حضورِ ملی نشان از بالندگی و رشادت و بلوغ فکری مردم این دیار کهن و تاریخ‌ساز دارد.

امسال نیز دوازدهم فروردین به نماد همدلی و همبستگی ملی ملت ایران در مبارزه با بیماری منحوس ویروس کرونا تبدیل شده است و مردم هماهنگ و همصدا با رأی قاطع خود به تدبیر نظام در طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت ضوابط بهداشتی برای ایمنی‌بخشی به جامعه پیشگام شدند و پیام رسای خود را در جهان طنین افکندند که آیین و سنت و سبک زندگی خویش را در مدار منطق الهی و نیک‌اندیشی و درست‌گزینی پاسداری کرده و بِروز خواهند کرد.

این روز را به همه هموطنانم که رفراندوم دیگری در پاسداری از اهداف متعالی انقلاب اسلامی مبتنی بر ایجاد امنیت و آسایش عمومی می‌باشد برگزار کردند، تبریک و تهنیت عرض کرده و از همه مردم کشورم که به توصیه‌های دلسوزانه بهداشتی توجه کردند و حضور در خانه را مأمن خود و جامعه قرار دادند صمیمانه تشکر و سپاسگزاری می‌کنم.

عبدالرضا رحمانی فضلی

وزیر کشور