رفع مشکلات تولید بر عهده مجلس یازدهم است

عادل نجف زاده منتخب مردم خوی و چایپاره با اشاره به نامگذارى سال ٩٩ از سوى رهبر معظم انقلاب مبنى بر « جهش تولید » اظهار کرد: جهت تحقق شعار سال، بازنگری مجدد در حوزه قانون گذاری و اصلاح قوانین یکی از مواردی است که امسال باید به صورت جدی مدیریت شود.

اخبار سیاسی او در ادامه بیان کرد: شاید بتوان گفت که رفع بخش عمده مشکلات تولید بر عهده مجلس یازدهم است و ان شالله کمیسیون های مربوطه در راستای مقررات زدایی درست اقدامات مناسبی انجام خواهند داد.

منتخب مردم خوی و چایپاره تصریح کرد: متاسفانه ما در حوزه روانی مقرراتی را تصویب کردیم که مانع تولید می شود، در این زمینه امیدواریم کمیسیون های تخصصی  مجلس یازدهم با رویکرد و نگاهی تخصصی به شعار سال اقدام جدی انجام دهند، زیرا فضای کسب و کار و تولید با زدودن موانع تولید رشد می کند.

نجف زاده یادآور شد: خیز بلند ایران در مناسبت های بین المللی هم موضوع مهمی است که  در راستای تعاملات علمی و صنعتی انجام می شود؛ همچنین امیدواریم امسال بتوانیم اقتصاد کشور را از  اقتصاد تک محصولی نفت جدا کنیم.

او تاکید کرد: در حال حاضر با توجه به توانمندی و مزیت های اساسی کشور در بخش معادن و اقتصاد کشاورزی، باید اطمینان خاطر داشته باشیم که اگر از  این بخش ها  با قوانین درست حمایت کنیم، در کنار اقتصاد مولد نفت و گاز  می توانیم به تعریف جدیدی از مزیت های کشور برسیم.

منتخب مردم خوی و چایپاره بیان کرد: این اتفاتق رخ نخواهد داد مگر اینکه نگاه جهانی به ظرفیت ها را در تمام حوزه ها به ویژه مجلس و دولت  تسری دهیم  تا به آن رشد اقتصدی لازم دست پیدا کنیم. به ویژه در گام دوم انقلاب که استفاده حداکثری از جوانان کشور در بیانیه مورد توجه قرار گرفته است.