منتخب گرمسار: مخالفان مردم‌محوری منتظر اختلافات در مجلس یازدهم نباشند

اردشیر مطهری منتخب مردم گرمسار در مجلس یازدهم با اشاره به ترکیب مجلس یازدهم اظهار داشت: مجلس آتی نمایندگانی انقلابی، با سواد و مجرب دارد که مصمم به زنده کردن نور امید در دل‌های مردم هستند.

اخبار سیاسی- وی افزود: نمایندگان منتخب مردم در فرصت‌های قبل از تشکیل مجلس هم دیدارهای زیادی دارند و در این دیدارها درباره طرح های قوی و کارشناسی برای حل مشکلات مردم به‌ویژه در حوزه معیشت، اشتغال و اقتصاد هم فکری می کنند و من مطمئن هستم این طرح‌ها گام‌های اساسی و تاریخی در مسیر بهبود اوضاع زندگی مردم برمی‌دارند.

مطهری با اشاره به انتخابات مجلس یازدهم گفت: مردم ما مردمی نجیب و مهربان هستند که بسیاری از سختی‌ها را تحمل کرده‌اند ولی قرار نیست چون نجیب هستند همچنان در سختی زندگی کنند؛ بلکه ما وظیفه داریم با ریل‌گذاری درست در کشور، کاری کنیم که مردم مشاهده کنند مشکلاتشان در حال حل شدن هستند.

منتخب مردم گرمسار در مجلس یازدهم ناکارآمدی دولت را مشکلی بزرگ عنوان کرد و افزود: حل مشکلات مردم خیلی ربطی به تحریم ها ندارد، بلکه بخش عمده مشکلات ناشی از این است که دولتمردان ما گوش شنوایی برای شنیدن درد دل‌های مردم ندارند؛ مردم از بی انصافی‌ها، تبعیض‌ها و بی‌عدالتی‌ها ناراحتند و برایشان سوال است که چرا عده‌ای هر روز پولدارتر می‌شوند و عده جیبشان خالی‌تر می‌شود؟

مطهری در ادامه افزود: با وجود ناکارآمدی‌های دولت، مردم نگران نباشند؛ ما تلاش خواهیم کرد با نظارت جدی و قاطع و قانونگذاری‌های دقیق ریل دولت را به گونه‌ای تغییر دهیم که همین دولت به مردم خدمت کند. 

وی در ادامه با اشاره به رقابت‌های احتمالی بر سر ریاست مجلس گفت: مخالفین مردم‌محوری در مجلس یازدهم منتظر اختلاف در این مجلس نباشند و دلشان را به آرزوهای محال خوش نکنند، زیرا خادمین مردم در مجلس شب و روز برای رفع مشکلات نمی‌شناسند تا بتوانند مشکلی از مشکلات مردم را حل کنند؛ بنابراین رقابت بر سر ریاست مجلس رقابت برای کار بیشتر است.