نصیحت نماینده ولی فقیه در سوریه به دولت آلمان

آیت الله طباطبایی نماینده ولی فقیه در سوریه ضمن اظهار تاسف و محکوم نمودن اقدام دولت آلمان در قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی این اقدام را در جهت منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.

اخبار سیاسی- او گفت: بعد از تصمیم اخیر دولت آلمان در قراردادن حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی، به این بهانه دولت آلمان بسیاری از فعالیت‌های گروه‌ها و مراکز دینی و فرهنگی در این کشور را تعطیل کرده اند. ما ضمن اظهار تاسف، این اقدام بی شرمانه توسط دولت آلمان را به شدت محکوم می‌کنیم.

او ادامه داد: اقدام خطرناک و اشتباه آلمان در قراردادن حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی و ممنوعیت و بستن مراکز فعال دینی و فرهنگی به این بهانه، در راستای منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

آیت الله طباطبایی افزود: دولت آلمان تا الان دلیل قانع کننده‌ای که حزب الله لبنان و مراکز دینی و فرهنگی که ادعا شده مربوط به حزب الله است در زمینه اقدامات تروریستی فعالیت می‌کردند ارائه نکرده است، این بدین معناست که آلمان خود را در خدمت سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی قرار داده است.

نماینده، ولی فقیه باتاکید بر اینکه دولت آلمان باید استقلال خود را حفظ کند، خاطرنشان  کرد: این اقدام اخیر آلمان هیچ توجیهی ندارد جز حضوع مقابل دستورات آمریکا و رژیم صهیونیستی که باعث بی آبرویی و سرافکندگی آلمان است.

او تاکید کرد: این مدال افتخار حزب الله لبنان است که رژیم صهیونیستی و مستکبران جهان به دنبال ساکت آن است و این نشان از مسیر درست حزب الله مقاوم و قدرتمند است.

آیت الله طباطبایی افزود: ما یک قاعده و قانون داریم که اگر دشمن به شما تبسم کرد و کار شما تایید کرد باید بفهمیم که درجایی اشتباهی انجام دادیم که باعث خوشحالی دشمن شده است و هر موقع دشمن از دست ما عصبانی شد می‌فهمیم که راه درست را طی کرده ایم و ما یقین دارد که راهی که حزب الله پیموده است راه صحیح و منطبق بر اسلام ناب محمدی بوده است.

نماینده، ولی فقیه در سوریه در پایان سخنانش، اظهار کرد: به مسئولین دولت آلمان نصیحت می‌کنم که با طناب پوسیده ترامپ و رژیم صهیونیستی به چاه نروند که قطعا سقوط خواهند کرد.