بیانیه جامعه اسلامی حامیان کشاورزی به مناسبت روز قدس

اعلام روز جهانی قدس که ابتکار تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است نه یک حرکت نمادین، بلکه یک راهبرد الهی در راستای بیداری، اتحاد و افکار عمومی جهانیان برای تقابل با جنایتکاران صهیونیست بوده است، همانگونه که فرمودند: "روز قدس که همجوار قدر است، لازم است که در بین مسلمانان احیا شود و مبدا بیداری و هوشیاری آنان باشد و از غفلت هایی که در طول تاریخ، خصوصاً سده­های اخیر شده است، بیرون آیند. مسلمانان جهان مقدرات خود را به دست قدرت خود پایه ریزی و پایه گذاری کنند." در شرایط ویژه جهانی که به واسطه پاندمی کرونا برای تمام جهانیان ایجاد شده است و اکثر ملتها و به تبع آن بر لزوم بازنگری در رفتار خود در قبال انسان و حقوق اساسی انسان تأکید دارند رژیم صهیونیستی اسرائیل نه تنها دست از محاصره و تجاوز برنداشته بلکه مانند حامی اصلی خود آمریکای تروریست از هیچ تلاشی برای استفاده ابزاری از این شرایط و به خطر افکندن جان میلیون ها انسان و سوء استفاده سیاسی از شرایط بحرانی جهان فروگذار نکرده است.

اخبار سیاسی - امسال با توجه به تغییر در شکل ظاهری برگزاری راهپیمایی روز قدس برخلاف توهمات صهیونیست­ها، انگیزه های بیشتری در بین ملتها و مردم ایران بوجود آمده و با پویش های جهانی در فضای مجازی در شبکه های اجتماعی، صدای حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت پر طنین تر از قبل شنیده می شود. تا اسرائیل و حامیان خبیثش بدانند که فلسطین همچنان مساله اول امت اسلام است و مسلمانان پویاتر از گذشته از آرمان قدس و جبهه مقاومت حمایت می کند.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران مانند آحاد مسلمانان جهان منتظر و تشنه استماع سخنان تاریخ­ساز رهبر انقلاب و ولی امر مسلمین جهان در روز قدس می باشد. تا با دل سپردن به این فرمایشات الهی تمام توان خود را در به کارگیری این رهنمودها به کار بگیرد.

جامعه اسلامی حامیان کشاورزی ایران

دبیرکل

دکتر حسین روازاده