پیام تبریک سرلشکر صفوی به قالیباف | امروز حرکت انقلابی و تاثیر گذار نیاز کشور است

سرلشگر یحیی رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا طی پیام های جداگانه ای انتخاب محمدباقر قالیباف به‌عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی و انتصاب علی لاریجانی به سمت مشاور رهبر انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام را تبریک گفت.

اخبار سیاسیمتن پیام های دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر محمد باقر قالیباف رییس محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم ؛

رای اکثریت مجلس شورای اسلامی در انتخاب جناب عالی به عنوان «رییس مجلس شورای اسلامی» را صمیمانه تبریک عرض می کنم.

عملکرد درخشان جنابعالی در دفاع از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در سطوح مختلف مدیریتی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مدیریت شهرداری تهران و شاخصه های مدیریتی و فردی جنابعالی همچون مدیریت انقلابی و جهادی در کنار ولایتمداری و توجه به قشر محروم و مستضعف توام با ایجاد تحول چشمگیر در امور مختلف نوید بخش شکل گیری مجلسی تحولگرا و کارآمد است، به‌ویژه آنکه در شرایط فعلی کشور بیش از هر چیزی حرکت انقلابی و تاثیر گذار در کنار حفظ وحدت و همگرایی درونی نیاز کشور است.

وضع قوانین و مقررات در جهت حل مشکلات اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم و در نهایت افزایش شاخص تولید ناخالص ملی مورد انتظار فرهیختگان و عموم مردم از مجلس انقلابی است.

توفیق خدمت جنابعالی و سایر نمایندگان محترم را در این سنگر مقدس در سایه توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و در تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ، از خداوند متعال خواستارم.

سرلشکر پاسدار دکتر سید یحیی صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا

 ---------------

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر علی لاریجانی مشاور محترم رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

سلام علیکم ؛

خدمتگزاری به مردم و تلاش در جهت حفظ وحدت و همگرایی ویژگی شاخص دوران مدیریت جنابعالی در مسئولیت ریاست مجلس شورای اسلامی است و سعی جنابعالی در اداره مجلسی با ثبات و بدور از اختلاف و استمرار همراهی با دولتها در جهت انجام وظایف ذاتی انها از دیگر توفیقات ارزشمند و قابل تقدیری است که خداوند نصیب شما کرد.

سوابق درخشان جنابعالی در معاونت امور مجلس وزارت سپاه، ریاست سازمان صدا و سیما ، دبیری شورای عالی امنیت ملی و تنوع مسئولیت های عهده‌دار شده نشان دهنده توانایی های مدیریتی و روحیه مسولیت پذیری در عرصه های مورد نیاز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ادامه توفیقات و خدمات جنابعالی را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولیعصر ارواحنا له الفداء از خداوند متعال خواستارم .

سرلشکر پاسدار دکتر صفوی

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا