واکنش رئیس سازمان انرژی اتمی به درگذشت رمضان عبدالله

علی اکبر صالحی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران امروز (یکشنبه) در پی درگذشت رمضان عبدالله شلح، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین ، پیام تسلیتی به شرح زیر صادر کرد.

«إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

اخبار سیاسی- با نهایت تألم و تأسف، خبر درگذشت مجاهد عالیقدر و مبارز نستوه آرمان قدس شریف، دکتر رمضان عبدالله شلح، دبیرکل فقید جنبش جهاد اسلامی فلسطین را دریافت کردم.

آن برادر بزرگوار، یکی از چهره های شاخص جبهه مقاومت و جهادگری خستگی ناپذیر در مواجهه با استکبار جهانی و رژیم اشغالگر قدس بود و تا آخرین لحظه حیات به ملت مظلوم فلسطین و آرمان رهایی قدس شریف از چنبره ستم بیدادگران صهیونیست وفادار ماند.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به همه دلبستگان آرمان فلسطین و سایر آزادی خواهان و مبارزان مسلمان در سرتاسر سرزمین های اسلامی به ویژه جناب آقای زیاد نخاله و همه وابستگان و همرزمان آن اندیشمند و مبارز خستگی ناپذیر و ابراز همدردی عمیق با خانواده معزز و مکرم ایشان، از درگاه حضرت حق مسألت می کنم تا آن مجاهد مومن و ایثارگر را همنشین ابرار و نیکان قرار داده و جوانان برومند فلسطینی را در ادامه راه جهاد و مقاومت تا تحقق کامل اهداف آرمان فلسطین موفق گرداند. بمنه و کرمه.