نمایندگان مجلس از لابی‌های سیاسی دوری می کنند

علیرضا پاک فطرت به بیان راهکارهای ایجاد یک مجلس تحول‌خواه پرداخت و گفت: اگر مجلس بر ریل خود حرکت کرده و به دور از لابی های سیاسی عمل و با دولت رفتار کند، با توجه به روحیه انقلابی نمایندگان، می توانند بسیاری از مشکلات را برطرف کنند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بر اصلاح دو حوزه معیشت و فرهنگ تأکید داشتند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری تأکید داشتند نمایندگان باید بدون حب و بغض در این زمینه فعال باشند و با رعایت عدالت به سمت حل مشکلات اساسی کشور برآیند.

وی افزود: طبق فرمایشات معظم له، نمایندگان و مسئولان باید از نگاه جزئی و خُرد به مسائل پرهیز کرده و نگاه خود را به سمت مسائل کلان و ملی سوق دهند.

پاک فطرت در ادامه انگیزه های ناسالم شخصی و جناحی را از آفات نمایندگی دانست و افزود: نماینده باید آنقدر خود را به لحاظ علمی تقویت کند که نگاه کاملا تخصصی داشته باشد تا نگاه های منفعت‌طلبانه و سیاسی بر آن غالب نشود.

این نماینده مردم از استان فارس در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: هر نماینده ای که به کمیسیونی وارد می شود باید در آن رشته، تخصص کافی را داشته باشد و در طول دوران نمایندگی خود چند ساعت در روز را صرف مطالعات داخلی و خارجی در حوزه خود کند.