ماجرای نامه 230 نماینده مجلس به رهبر انقلاب

 روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 3 تیر) نامه 230 نفر از نمایندگان مجلس را به محضر مقام معظم رهبری قرائت کرد. 

اخبار سیاسی- این نامه به شرح ذیل است:

نامه 230 نفر از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی که در حال افزایش امضا است، به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای.

سلام علیکم

اهتمام و حساسیت حضرتعالی در زمینه الگوهای توسعه و پیشرفت بر کسی پوشیده نیست و همواره بر هویت اسلامی و ایرانی و عدالت انقلابی به عنوان ویژگی‌های لاینفک پیشرفت مطلوب تأکید کرده‌اید؛ در طرف مقابل، بسیاری از اهداف جریان نفوذ نه از طریق جاسوسی‌های متعدد، بلکه با قالب کردن الگوهای توسعه‌ وارداتی و لیبرال سرمایه‌داری محقق می‌شود. 

مشهدالرضا به عنوان قطب فرهنگی جهان اسلام و پایتخت معنوی ایران اسلامی یکی از کانون‌های چالش بین الگوی پیشرفته ایرانی اسلامی و الگوهای توسعه منهای هویت و عدالت بوده است. 

اجرای دقیق و کامل دستورات صریح و مکتوب فروردین 1386 حضرتعالی خطاب به استاندار وقت می‌توانست در طول سیزده سال گذشته از تضییع گسترده حقوق شرعی و قانونی جمعیت بزرگی از مجاوران حرم مطهر رضوی جلوگیری نموده و مانع تاراج هویت معنوی پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) و لطمه به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نظام شود. شایان ذکر است همین جریان خسارت‌ساز مسائل زیست‌محیطی پایتخت معنوی کشور را نیز علی‌رغم هشدارها  نهی صریح حضرتعالی مورد تهدید قرار داده است.