مجلس یازدهم به طور جد به دنبال اصلاح قانون انتخابات است

علی حدادی با اشاره به اصلاح قانون انتخابات کشور گفت: یکی ازمهمترین قوانین  نیازمند اصلاح، قانون انتخابات است. اصلاح قانون انتخابات باید برای ریاست جمهوری، مجلس شورای اسلامی ، شوراهای اسلامی شهر و روستا و مجلس خبرگان رهبری به تناسب و فراخور لازم به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

اخبار سیاسی- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس یازدهم به طور جد به دنبال اصلاح قانون انتخابات است و نمایندگان این دوره مجلس از زمان شروع کار خود تلاش های مستمری در این جهت صورت داده اند که در آینده ای نزدیک، اصلاح آن در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

این نماینده مجلس در دوره یازدهم افزود: در بخش نظارت مجلس یازدهم به طورجد وارد خواهد شد و موانع موجود را مرتفع خواهد کرد تا مسئولان اجرایی کشور بدانند که باید در اجرای قانون درست و صحیح عمل کرده تا مشکلات مردم تقلیل پیداکند. متاسفانه اشکلاتی در بخش نظارت وجود دارد که لازم است نمایندگان بازنگری کرده تا نظارت کارآمد بوده و اثر بخش باشد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم در طول 4 سال پیشرو در امر قانونگذاری و نظارت تلاش دارد به بهترین شکل ممکن عمل کند تا بتواند انتظارات مردم را برآورده کند؛ بنابراین وظیفه ای سنگین و خطیر در مقابل ما قرار دارد و باید به بهترین نحو ممکن انجام شود.