دولت باید در باره کوچک شدن سفره مردم به مجلس گزارش دهد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در تذکر آیین‌نامه‌ای خود در نشست علنی امروز (چهارشنبه 1 تیر  99) مجلس گفت:‌ بر اساس ماده 235 آیین نامه داخلی مجلس رئیس جمهور و هر یک از وزرا موظف هستند در مرداد ماه هر سال بر اساس برنامه ارائه شده در زمان تشکیل دولت و اخذ رأی اعتمادشان به مجلس گزارش دهند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما در مرداد ماه هستیم. باید رئیس جمهور و وزرا بر اساس قسمی که یاد کرده‌اند به مجلس گزارش دهند که چرا در یک سال گذشته کشور به این وضعیت درآمده، نابسامانی‌ها روز به روز افزایش یافته، سفره مردم امروز به شدت کوچک شده است.

وی افزود: یک سال دیگر بر بی‌احترامی به پاسپورت ایرانی گذشت. متأسفانه تحقیر ملت ما و کشور ما در حوزه بین المللی بیشتر شده،‌ رئیس جمهور و وزرا به مجلس گزارش دهند علت ناامنی‌هایی که در داخل و اطراف کشور ایجاد شده چیست.

پژمانفر خاطرنشان کرد: من از رئیس جلسه درخواست دارم مکاتبه‌ها و پیگیری‌های لازم انجام شود. دولت اعم از رئیس جمهور و وزرا موظفند و باید در مرداد ماه نسبت به عملکرد خودشان به مجلس گزارش دهند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وضعیت فرهنگی نابسامان، وضعیت فضای مجازی نابسامان، وضعیت اقتصادی نابسامان، وضعیت نگرانی‌های اجتماعی، چه کسی می‌خواهد نسبت به این موارد پاسخگو باشد.

وی افزود: دولت در مورد مسکن گزارش بدهد که امروز در این حوزه چه کار کرده است.

پژمانفر خاطرنشان کرد: امروز ما با دولتی مواجه هستیم که بالاترین تخلف و بالاترین فرار از قانون را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور داشته است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: دولت در مرداد ماه باید به مجلس گزارش دهد و چون گزارش نداده حتماً باید با این موضوع برخورد جدی صورت گیرد. قاطعیت و صلابت مجلس در این است که جلوی تخلفات دولت توسط مجلس گرفته شود و اجازه داده نشود که دولت بیش از این تخلفاتش را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ادامه دهد.