۱۴ طرح اقتصادی و معیشتی نمایندگان در مجلس یازدهم

حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از نبود برنامه‌ریزی صحیح از سوی دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی، گفت: امروز مردم برای رفع نیازهای اولیه‌شان دارای مشکلاتی هستند که باید برای رفع آنها اقدامات جدی صورت گیرد.

اخبار سیاسی- وی افزود: مجلس تلاش خواهد کرد با تسهیل قوانین و برداشتن موانع، زمینه شکوفایی و رشد اقتصادی را فراهم کند که این مسئله تا حدی بسیاری  به رفع دغدغه‌های معیشتی مردم کمک می‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یکی از راه‌های دولت برای جبران کسری بودجه را اخذ مالیات به روش‌های مختلف عنوان کرد و گفت:  مجلس در این باره تلاش می‌کند تا با همکاری دولت، اخذ مالیات مدیریت شود، زیرا دهک‌های پایین جامعه تحت فشار اقتصادی بسیاری هستند که نباید با اقدامات نسنجیده آسیب بیشتری به آنها وارد شود.

حجت‌الاسلام حسینی‌کیا ادامه داد: شناسایی خلاءهای قانونی در عرصه اقتصاد، به‌خصوص در حوزه صادرات، از دیگر اقداماتی است که برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم در دستور کار نمایندگان مجلس قرار گرفته است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس در دوره یازدهم، 14 طرح را برای بهبود وضع معیشتی و اقتصادی مردم، به‌خصوص اقشار کم‌درآمد و آسیب‌پذیر در تهیه کرده‌اند که در اولویت رسیدگی و بررسی قرار گرفته است.