بازدید نمایندگان استان تهران از پردیس

جمعی از نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی قرار است فردا (دوشنبه) از شهر جدید پردیس بازدید کرده و با مشکلات و کمبودهای این شهرستان بویژه در پروژه‌های مسکن مهر و اتصال متروی آن به تهران بازدید کنند. 

اخبار سیاسی- در همین راستا زهره الهیان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: نمایندگان خانم این حوزه انتخابیه و آقایان نادری و شریعتی در بازدید از شهرستان پردیس حاضر خواهند بودند. 

وی افزود: در این بازدید که فرماندار پردیس و مدیران ارشد شهر جدید پردیس حضور خواهند داشت مشکلات و معضلات این شهر بررسی شده و برای رفع آن راه‌کارها را پیگیری کرده و دستورات لازم صادر خواهد شد. 

وی افزود: بررسی فضاهای فرهنگی و آموزشی شهر جدید پردیس و همچنین امکانات بهداشتی و درمانی و کمبود‌های زیرساختی این حوزه‌ها از دیگر موضوعاتی است که در این بازدید مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. 

الهیان گفت: بازدید از کارخانجات تولیدی و صنعتی و امکانات حمل و نقل شهرستان پردیس و همچنین مترو شهر پردیس که قرار است به شهر تهران متصل شود از دیگر موضوعاتی که آنرا بررسی خواهیم کرد. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اظهار داشت: همچنین قرار است از پروژه‌های ساخت واحدهای مسکن مهر پردیس بازدید شود ضمن اینکه آخرین روند تحویل این پروژه‌ها به متقاضیان و کمبود‌های آنان مورد بررسی قرار گیرد.