گرانی غوغا می کند/ علت مشکلات گره زدن به معیشت مردم به برجام است

حسینعلی شهریاری نماینده زاهدان در مجلس با بیان اینکه متاسفانه امروز شاهد گرانی ، تورم لجام گسیخته و مشکلات زیادی در اقشار مستضعف و محروم کشور هستیم، گفت:دولتمردان باید به فکر باشند و مشکلات را حل کنند، متاسفانه این روزها گرانی غوغا می کند.

اخبار سیاسی- وی با بیان اینکه در شرایط فعلی  کشور بیشترین فشار به قشر ضعیف جامعه که مستضعفین هستند وارد می شود، ادامه داد:امیدواریم  دولتمردان هر چه زودتر به خود بیایند و  هرچه زودتر مشکلات  بر طرف شود.

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه بخشی از مشکلات امروز کشور ناشی از گره زدن معیشت مردم به برجام و اعتماد به غربی ها است، افزود: علیرغم تاکیدات دلسوزان نظام که به غربی ها اعتمادی نیست ولی مسئولان متاسفانه بر این مسائل خیلی تکیه نکردند و باورشان این بود کدخدا مشکلات را حل خواهد کرد که امروز نتیجه آن را می بینیم.

نماینده زاهدان در مجلس با تاکید براینکه  اقتصاد کشور باید بومی سازی شود و روی پای خود بایستیم، اظهار داشت:دولتمردان قبل از این که مردم با آن ها برخورد کنند به خودشان بیایند و مجلس نیز باید فکر اساسی برای وضعیت فعلی کشور کند.

وی با اشاره گرانی های کالاهای اساسی در کشور، گفت: در چند وقت اخیر با افزایش قیمت کالاها مردم در تنگنای اقتصادی قرار گرفته اند و مسئولان هرچع  سریعتر فکری برای این وضعیت داشته باشند.