رزمایش سلحشوران سپاهی در تنگه هرمز سبب غرور و اقتدار ملی شد

شهریار حیدری نماینده مردم قصرشیرین در در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به موفقیت آمیز بودن رزمایش مشترک پیامبر اعظم(ص) ۱۴ در آبهای نیلگون خلیج فارس اظهار داشت: رزمایش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنگه هرمز سبب غرور و اقتدار ملی و باعث ناامیدی دشمنان ایران اسلامی شد.

اخبار سیاسیوی افزود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده که در راه دفاع و حراست از تمامیت ارضی ایران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سلحشور ایران از آمادگی بالایی برخوردار بوده و مجهز به جدیدترین تجهیزات نظامی و دفاعی است.

نماینده مردم قصرشیرین در مجلس خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای مسلح ماه به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب ترس و نگرانی دشمنان ما شده و سلحشوران سپاه ما در رزمایش مشترک پیامبر اعظم (ص) ۱۴ در خلیج فارس قدرت و وحدت دفاعی را به نمایش گذاشتند.

حیدری با تاکید بر اینکه باید از نظر دفاعی قوی باشیم، گفت: بعد از هشت سال دفاع مقدس، جمهوری اسلامی همواره در حوزه تجهیزات نظامی و دفاعی رشد چشمگیر داشته و قوی بودن ایران دستاوردهای عظیم از نظر قدرت ژئوپلیتیکی در کل دنیا داشته است.

وی معتقد است که اگر قدرت نظامی و دفاعی ایران نبود شاید دشمنان بسیاری از تهدیدات خود را عملیاتی می کردند اما قدرت دفاعی ما نوعی بازدارندگی ایجاد کرده است و ما این دستاورد را مرهون نیروهای نظامی به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستیم.