جریان تحریف به‌دنبال ایجاد موج ناامیدی در کشور است

حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بیانات مهم رهبر معظم انقلاب درباره جریان تحریف گفت: جریان تحریف آن عده از افراد داخلی هستند که با سرسپردگی به حامیان خارجی و تبعیت از رسانه های معاند، تلاش دارند از طریق عملیات روانی، اوضاع کشور را وارونه جلوه داده و باعث ایجاد موج ناامیدی در کشور شوند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جریان تحریف، واقعات کشور را نادیده گرفته و انگیزه و امید را از مردم می گیرد، عنوان کرد: آنها تلاش دارند مشکلات کشور را چند برابر نشان داده و دائم بیان می کنند دولت و مجلس قادر به انجام هیچ کاری برای کشور نیستند در حالی که این ظرفیت در کشور وجود دارد تا با اتکا به نیروی درون از مشکلات برون رفت داشته باشیم.

وی در ادامه تأکید کرد: البته وظیفه مسئولان بسیار سنگین است و باید تلاش کنند در راستای مقابله با این جریان و با عملکرد مثبت خود مردم را به آینده امیدوار کنند.

حاجی دلیگانی ادامه داد: لازم است به ظرفیت های داخلی خود تکیه کرده و با طرح مباحثی همچون مذاکره کشور را در اختیار سیاست های غلط و منفعت طلبانه سایر کشورها قرار نداده و همواره بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت با کشورهایی مرتبط شویم که ارتباط دوجانبه را گرامی می دارند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بنا بر تجارب گذشته این اطمینان را داریم که آمریکا و اروپایی ها در راستای منافع ما هیچ اقدامی نمی کنند از این رو ما نیز هرگز با آنها دست دوستی نداده و حتی پای میز مذاکره هم نخواهیم نشست.