موافقت با فروش «اف-۳۵» به امارات به طور جدی از جانب نتانیاهو رد شد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گمانه‌زنی‌ها درباره وجود یک بند محرمانه در توافق عادی سازی روابط بین این رژیم با امارات برای فروش اف-۳۵ به ابوظبی را رد کرد.

اخبار بین المللبنا بر گزارش خبرنگار پایگاه صهیونیستی «واللا» دفتر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به گزارش‌های منتشر شده در رسانه‌ها درباره موافقت این رژیم با فروش جنگنده‌های اف-۳۵ آمریکا به امارات عربی متحده واکنش نشان داد.

دفتر نتانیاهو، موافقت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با فروش جنگنده‌های اف-35 به امارات عربی متحده به عنوان بخشی از توافق عادی سازی روابط بین تل آویو و ابوظبی را تکذیب کرد.

طبق بیانیه این دفتر، در توافق عادی سازی روابط با امارات عربی متحده که با میانجیگری آمریکا حاصل شده، شامل هیچ توافقی درباره فروش اف-35 (به امارات) نمی‌شود».

دفتر نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس افزود: «ایالات متحده برای اسرائیل به صورت شفاف اعلام کرده که همیشه مزیت و برتری نظامی کیفی اسرائیل (در منطقه غرب آسیا) را حفظ خواهد کرد».

بیانیه دفتر نتانیاهو در حالی صادر شده که امروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی اخبار متناقض درباره موافقت تل‌آویو با فروش اف-۳۵ به امارات منتشر کردند.

ابتدا روزنامه «هاآرتص» خبر مخالفت تل‌آویو با فروش جنگنده‌های آمریکایی اف-۳۵ به امارات را منتشر کرد و ساعاتی بعد روزنامه «یدیعوت آحارونوت» از وجود بند محرمانه در توافق تل‌آویو-ابوظبی درباره فروش این جنگنده‌ها خبر داد.