بسیاری از سناتور های آمریکا منتظرن نتیجه رجز خوانی هایی ترامپ علیه ایران هستند

محمدحسن آصفری با اشاره به ادعای مجدد ترامپ برای توافق یک ماهه با ایران در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: ترامپ برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری 2020 نیاز به ارتباط با جمهوری اسلامی دارد، امروز بسیاری از سناتور های آمریکا منتظرند نتیجه رجز خوانی هایی ترامپ علیه ایران را مشاهده کنند و ببینند آیا توانسته باعث عقب نشینی ایران از خواسته هایش بشود یا خیر، از آنجایی که رئیس جمهور آمریکا دراین زمینه موفق نبوده تلاش دارد با وعده توافق با ایران کارنامه نداشته خود را پر کند.

اخبار سیاسی- نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ترامپ در طول چهار سال ریاست جمهوری رفتارهای خلاف پروتکل ها و اصول بین المللی از خود بروز داد، از جمله اینکه برجام را کنار گذاشت و توافق پاریس خارج شد، امروز نیز با کارنامه ناموفق در مدیریت و مبارزه با کرونا دارد.

وی اظهار داشت: از این رو ترامپ نیاز دارد با ایران وارد مذاکره شود تا بتواند سبد رای خود را افزایش دهد، اما ایران تا زمانی که حقوق به حق ملت ایران را ندهد، پول های بلوکه شده را برنگراند و به تعهدات آمریکا در برجام پایبند نشود، مذاکره کردن با آمریکا منطقی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ اقبال خود را در انتخابات در انجام مذاکره با ایران می داند، گفت: از آنجایی که ایران زیر بار مذاکره ای جدید با آمریکا نمی رود، ترامپ به جای انجام مذاکره وعده انجام توافق را می دهد تا کاهش رای به دلیل رفتارهای سیاسی و ناتوانی در مدیریت کرنا را جبران کند.

آصفری تاکید کرد: در واقع ترامپ برای پر کردن سبد رای خود به دنبال گرفتن عکس یادگاری با ایران است، از این رو می گوید اگر در انتخابات پیروز شود، ظرف یک ماه با ایران توافق می کند.