برادرزاده بن لادن: تنها ترامپ می‌تواند جلوی یک ۱۱ سپتامبر دیگر را بگیرد!

«نور بن لادن» دختر برادر ناتنی «اسامه بن سلمان» سرکرده سابق القاعده و مغز متفکر حملات ۱۱ سپتامبر، در اولین مصاحبه خود با نشریه آمریکایی نیویورک پست از طرفداری خود از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور و نامزد انتخاباتی جمهوری‌خواهان آمریکا  در انتخابات سال جاری، گفت و ادعاهای جدیدی در این باره مطرح کرد.

اخبار بین الملل- نور بن لادن در این مصاحبه مدعی شد: « داعش در دولت اوباما-بایدن شکل گرفت و رشد کرد و به جایی رسید که تا اروپا هم آمد. اما ترامپ نشان داد که از ما و آمریکا در مقابل حملات تروریستی محافظت می‌کند و چنین گروه‌هایی را قبل از دادن مجالی برای حمله به آن‌ها از ریشه از بین می‌برد.»

این برادرزاده بن لادن که اکنون ۳۳ سال دارد در سوئیس زدنگی می‌کند، خود را «قلباً یک آمریکایی» قلمداد می‌کند و از حامیان ترامپ و انتخاب مجدد اوست؛ بنابراین در این مصاحبه او تاکید داشت که از ترامپ در انتخابات سال جاری حمایت می‌کند و از نظرش  این مهم‌ترین انتخابات یک نسل است.

نور بن لادن در مصاحبه گفت: «از زمانی که در سال ۲۰۱۵ ترامپ را کاندیدای ریاست جمهوری دیدم طرفدارش شدم. من از فاصله‌ای دور شاهد ماجرا بودهم و عزم این مرد را تحسین می‌کنم. ترامپ باید دوباره رئیس جمهور شود این برای آینده آمریکا و کل تمدن غربی حیاتی است.»

در ادامه نیز او با تلاش برای ارتباط دادن تروریست‌ها به دین مبین اسلام  گفت: «نگاهی به حملات تروریستی ۱۹ سال گذشته در اروپا بیاندازید. آن‌ها ما را از درون متزلزل کرده‌اند. اسلام رادیکال به درون جامعه ما نفوذ کرده و این مسئله در آمریکا نگران کننده است که افراد جناح چپ از افرادی این چنینی حمایت می‌کنند.»

نور همچنین گفت همواره کلاه ترامپ با شعار انتخاباتی «آمریکا رادوباره بزرگ کنیم» بر سر می‌گذارد و در اطرافش مجبور شده است به دفعات با منتقدان از ترامپ مقابله کند. به طور مثال، به تازگی برای خرید به مغازه رفته بود که زنی مسن با او برخورد تندی به دلیل استفاده از این کلاه داشته است.

او با اشاره به آنکه برنامه مورد علاقه‌اش در تلویزیون «Tucker Carlson Tonight» در شبکه فاکس نیوز است، گفت با هیچ مذهب خاصی بزرگ نشده است.

نور بن لادن دختر «کارمن دوفور» نویسنده‌ای سوئیسی، و «یسلام بن لادن» برادر ناتنی اسامه است. مادر و پدر او در سال ۱۹۸۸ از یکدیگر جدا شدند و نور به همراه دو خواهر دیگرش در سوئیس بزرگ شده است.